Hihi ik snap je, maar iedereen heeft idd andere kwaaltjes ja! We kunnen toch echt alleen maar afwachten Liefs maaike
@Maaike en Debsel Inmiddels al veel gelezen over mogelijke zwangerschap.... Ook over de onzekerheid van iedereen. Sommige zijn zo bang dat ze steeds gaan kijken hoe het zit (zelfs met vinger er in om te kijken.... ) Dat deed ik straks ook en toen zag ik heel lichtjes bruinsig. Nu weer niet. Op toiletpapier na afvegen ook niks.... Oh, oh... wat nu?! Morgen toch test of zal het doorzetten?
hoi inkie27 ik herken jouw verhaal, de mijne is precies het zelfde. net wat je zegt over je vakantie! ik ben naar italie geweest,veel gegeten niet aangekomen. de zelfde lichamelijke klachten net als jouw. mijn buik lijkt al drie maanden zwanger. heb gister een test gedaan en er kwam een heel vaag streepje, ze zeggen een streepje is een streepje. maarja voor mij is het rond drie en ben zeer onzeker. dat is niet fijn he. heel succes verder, groetjes mies
Oew ja moeilijk! Hmzzz kijk t vannacht ff aan meis, en als t niet doorbreekt toch testje doen morgen?! Spannend hoor, nou bij mij nog nix te vinden Liefs Maaike
@ Inkie: gewoon morgen testen hoor.. En een beetje bloed kan óók van de innesteling zijn. Hoe laat ga je testen? Kan morgen bijna heel de dag niet kijken op het forum dus baal baal! @ Maaike: spannend! Hou je 't nog vol om pas in 't weekend te testen? @ Miesje: streep is streep! Paar dagen wachten en dan effe nog een keer testen (evt. met clearblue ofzo). Je zult zien dat het dan duidelijker is! Gaaf joh...
hoi debsel82 ik heb eerst getest met een test van huismerk van de apotheek. voor morgen heb clearbleu gekocht.zo spannend ben zo benieuwd. thanks, jij ook veel succes meid. groetjes mies
@debsel, ja zal wel lukken denk ik, vriendlief sleept me er door heen, ach wat is hij begripvol, als ik uit het niets begint te huilen of als ik hem een snauw geef uit het niets Oh love him so much hahaha @ Miesje, idd streep ik streep hoor, miss nog eens testen over een paar dagen?! Liefs Maaike
Hey miesje, Welkom hier. Wat vind jij van mijn laatste verhaaltje, dat aan Deb en Maaike? Herken jij dat ook (straks iets helder heel lichtbruin, nu niet meer als ik check) Bah, was het maar morgen, en dan hopelijk positief! We hebben dit jaar zo ongelofelijk veel voor onze kiezen gekregen.. Te gek voor woorden dus laat het geluk een keer aan onze kant zijn! Liefs Inkie
Oei Inkie, klinkt niet zo leuk (over het afgelopen jaar). Dan hoop ik zéker dat het jullie meezit! Morgen voor ik van huis wegga kijk ik vlug nog even of je al getest hebt! En anders zie ik het morgenavond wel... Sterkte meissie! Xx
Oh Inkie ik gun het je zo... Ook al ken ik je verhaal niet toch hoop ik gewoon voor iedereen hier dat het snel raak mag zijn Liefs Maaike
Hey Deb! Ga morgen de wekker zetten op 6:00 om te testen maar..... dat bruinsige is nu weg maar heb wel ongi pijn. Wat zou dit toch zijn joh... zal wel doorkomen
Hey Ink! Owkeej... dan zie ik het resultaat misschien nog wel! Enne... het is goed er rekening mee te houden dat het zo is van de duivels , maar aan de andere kant... het is pas zo als het zo is (...)(okeej... Klinkt lekker blond... Maar je snapt wel wat ik bedoel ) Xx
hoi inkie, nee in dat verhaal herken ik dat niet!oei ik hoop zo voor je dat het morgen een positieve test is voor je/jullie. ga morgen ook testen, spannend he. veel succe morgen en ik meld morgen wel wat de uitslag is. groetjes miesje
Hoi inkie, Leuk om te lezen dat er meer meiden deze week ongesteld moeten worden,ik moet aanstaande donderdag (11-sep) ongesteld worden. Ik heb ook pijn in mijn borsten en heb vorige week 1 dag last gehad dat er wit spil uit 1 van mijn borst kwam maar daarna was het ook weer over Ik heb gisteren een test gedaan maar die gaf aan niet zwanger,heb een test van clear blue gedaan die digitaal aan geef of je zwanger bent of niet,maar toen ik het staafje er uit haalde zag ik 1 donker streepje en 1 heel licht streepje maar dan ook heel licht. Het is nu wachten tot een donderdag want als ik het dan niet ben ga ik weer een test doen,en dan maar hopen dat het raak is. Ik hoop voor je dat je morgen een positieve test heb heel veel succes. Gr sabien
nou heb nog maar een testej gewaagt zo rond het eten, en die was donker dan vanmorge dus ik denk dat het nu wel goed zit, ik ga donderdag nog 1x testen en dan stop ik er mee hahaha. allemaal hopen we op die ene streep en dan is het eindelijk zo ver en dan kunnen we het niet geloven
Oh wat leuk om dit allemaal te lezen! Ik heb ook veel van die soort klachten. Nouja klachten, ik heb het er allemaal voor over. De 2e had ik mijn eisprong (als het dezelfde cyclus als de vorige was). Volgens de menstruatiekalender kon gister de innesteling plaatsvinden. Ik had gister de hele dag een raar gevoel in mijn buik en af en toe steken. Ook enorme last van mijn borsten. Na de eisprong bruine afscheiding gehad. Zal dit een voorteken zijn? Ik kan niet wachten tot de 17e, dan is mijn nod. Allemaal veel succes!