Vandaag NOD!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Inkie27, Sep 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    psst als je nu echt niet kan wachten test je morgen gewoon lekker met clearblue digitaal.... die geeft echt zekerheid...
    alleeeeennnn als je het mij vraagt is dat echt niet nodig!
    het is namelijk zo dat de streep verschijnt door hcg...
    hcg wordt alleen aangemaakt als je zwanger bent. ben je niet zwanger dan wordt dit hormoon niet aangemaakt en zal er dus nooit of te nimmer een streep verschijnen!
    wat wél kan is dat als jeniet genoeg hcg hebt aangemaakt dat de test negatief aangeeft terwjl je tioch echt zwanger bent! andersom gaat eigenlijk niet! {alleen na een miskraam}

suc6 met wachten op het telefoontje van je huisarts!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb gekeken en ik zeg zwanger.

ben benieuwd wat je huisarts zegt.

3. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Ik weet mijn cylcus niet echt helemaal maar als het goed is moet ik vandaag of morgen ongi worden! Hoop het niet natuurlijk!
    Ik verloor zondag tot gisteren wat lichtbruine afscheiding maar dat is vandaag weer minder!
    Heb voor mn gevoel echt wel zwangerschapsymptomen maar durf nergens op te hopen...
    Wil tot het weekend wachten met testen omdat ik gewoon niet te vroeg wil zijn....
    Spannend!
    Maar kan dat lichtbruine afscheiding wel wat betekenen denken jullie?

Groetjes mmooii

4. patty24

patty24 Actief lid

Sep 4, 2008
    111
    0
    0
    oosten van het land
    voor zover ik weet kan bruin verlies nog alle kanten op je kan het krijgen als je zwanger bent maar ook als je ongi gaat worden
    hoop voor jou het 1e

liefs patty

5. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Ja ik weet het dan is het ook gewoon nog maar even afwachten hey....
    Dankje voor je antwoord!

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Even een vraagje. Sinds wanneer heb je die bruine afscheiding dan? Ik heb er ook last van. Ben zo benieuwd wat dit kan betekenen.

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Sorry lees het al. Hoort dit er ook bij? Niet geconcentreerd zijn?! Haha!
    Ik heb het sinds mijn ovulatie. De afscheiding dan he.

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    nou clear bleu digi is niet alitjd cker
    heb 3 positieve met streep en digi gaf negatief. dus ik even met clear gebeld want stond dat je elke moment kon, nou hun zeiden dus smiddags schommelt je hcg nog wel eens dus vandaar ik zo ja maar ik heb 3 positef toen vroeg ze van wel merk die ware ik zo kruidvat, nou die zijn dus even gevoelig als cb. dus ik doe morge ochtend nog eens. had ook even contact gehad met vk die zeiden ook meid je hebt 3 posi dus ga daar maar van uit want tja die red devils zijn in geen velde of wegen te bekennen hahaha. dus ik vind het nu wel erg verwarrend

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Heb gelezen dat die van het kruitvat inderdaad gevoeliger zijn. Ik duim voor je meid!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou meid Je kan er echt vanuit gaan dat je zwanger bent als je 3 posi testen in handen hebt gehad
    En moet zeggen als de 4de negatief is betekend het helemaal NIKS
    Er zijn testen (al zijn ze super gevoelig) die negatief zijn terwijl je gewoon lekker zwanger bent,ga andere je gyn vragen om een bloedtest als je het niet vertrouwd
    Geniet er lekker van!

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    heb tog maar weer gekeken op de oude zeg maar nou ik heb ze ook maar laten zien aan me buuf, en die zei ook meid er staan wel duidelijk strepen hoor, en ze zei ook waarschijnlijk was er gwoon niet genoeg hcg in je urine was namelijk na uurtje na de wc gegaan, dus ja morgen ochtend nog maar een keer met ochtend en ik ga sowiso maar even langs me huis arts maar ga der ook maar gewoon vanuit dat we in verwachting zijn

12. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Spannend allemaal dit haha!
    Gefeliciteerd Inkie! Super meid, van harte!

ik kan ook niet langer wachten en ga morgenvroeg testen haha!
    Hoop iets posi morgen te vertellen!

Liefs Maaike,

Oh ja was vandaag misselijker dan ooit, en heb een rare bolling in mijn onderbuik :(

XXXXXXXXXXX

13. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    @ Inky: nog wat gehoord van je huisarts?
    @ Maaike: spannend meis!

@ iedereen... Bruinverlies zegt dus helemaal niets! Spannend allemaal hoor... Dacht maandag dat de duivels doorkwamen (héél klein beetje bloed), maar gisteren alleen wat bruin (bizar weinig) en vandaag.... Niks! Misschien volg ik je voorbeeld Maaike en test ik ook morgenochtend (vorige nega was maandag MIDDAG en dat was mss niet zo slim...) of vrijdagochtend nog een keer. Tepels lekken ook nog steeds dus....

14. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    Ha debsel, wat spannend, miss wat middagurine niet zo slim nee ;) Probeer het idd morgen vroeg nog eens...
    OOOOOH SPANNEND!
    Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Maaike

15. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    Graag maaike! Jouw symptomen kúnnen bijna nergens anders op wijzen..

Enne... I know! Ik dacht "als ik echt zwanger ben, dan maakt het toch niet uit of ik 's ochtends of 's middags test?". Heb wel een goed excuus, want ben hartstikke blond ;)

Xx

16. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Inkie,

Sluit je gezellig aan bij de NOD meiden, we hier speciaal NOD topics voor geopend. Doe ik deze op slot.

Heel veel succen iniedergeval.

Groetjes
    Elvira
    moderator

Share This Page