Hoi, Ik heb even een vraagje en echt smakelijk klinkt het niet, maar misschien kan je mij hier iets over vertellen. Op 3 augustus zou ik mijn eisprong hebben gehad. De dag daarna had ik last van bruine afscheiding. Een paar dagen later werd dit lichter en leek het roze en nu is het heel licht van kleur. Volgens de menstruatiekalender kon afgelopen maandag de innesteling plaatsvinden. Maandag had ik ook steekjes in mijn buik en gevoelige borsten. Dit heb ik trouwens nog steeds. Wie heeft dit ook wel eens mee gemaakt en kan mij vertellen wat het is? De 17e is mijn nod, maar kan eigenlijk niet wachten. Helaas zit er niets anders op dan in spanning afwachten of mijn menstruatie uitblijft. Groetjes, Annie
Sinds juli. Het is inderdaad nog vroeg, maar de vorige ronde had ik nog helemaal nergens last van. Ik ben bang dat ik ook dingen ga voelen omdat we er zo mee bezig zijn. Hoort dit echt bij ontpillen? Heb het gevoel dat ik hier helemaal geen last van heb. Kan dit ook een aantal maanden later beginnen?
of het een aantal maanden later ken beginnen dat weet ik niet... toen ik stopte met de pil had ik hetzelfde als jou overal last van en de eerste vier maanden wel bruine/roze afscheiding dat was echter gewoon ontpillen. het hoefd natuurlijk niet bij iedereen het zelfde te zijn.. xxxxxxxxx
als je naar mijn cyclus kijkt dan zie je eerst vier maanden en dan een paar keer 28... de eerste vier maanden werd ik niet ongesteld, niet echt rood bloed gehad zeg maar alleen maar bruin/roze afscheiding.. daarna heb ik medicijnen gehad van de dokter om mijn cyclus weer normaal te krijgen maar dat is niet echt gelukt.. Dit is nu mijn eerste ronde clomid... ik ga voor je duimen dat het bij jou beter ga verlopen dan zoals het bij mij liep snap je het nog een beetje? xxxxxxxx
het ken natuurlijk ook innesteling zijn... sorry meid ik ken je geen duidelijkheid geven, dan moet je toch nog effe gedult hebben tot je kan testen... xxxxxxxxx
Bedankt! Ik hoop voor jou dat je snel zwanger mag worden. Dat hoop ik stiekem ook voor mezelf, sorry. De eerste cyclus was netjes 24 dagen. Erg kort voor mijn gevoel. Maar verder leek het hetzelfde als anders. Maar 3 dagen echt helder rood bloed en een paar dagen bruin. Vandaar dat ik dit zo raar vond. Wat ik al zei: je gaat ook van alles voelen omdat je het zo hoopt. Het is allemaal nieuw voor me en ben iemand die bevestiging nodig heeft. Helaas kan niemand dit natuurlijk niet geven. Ja, mijn nod! Heel veel succes met je clomid.
Hey meid,het hebben van een ongi betekend niet altijd dat je al een eisprong hebt Ik hoop voor je dat het troep snel uit je lijf gaat Dat je bruin en roze verlies hebt kan een innesteling zijn,het moet zoiezo rond de 6 a 7de dag zijn na de eisprong Ik ga voor je duimen *zwanger zwanger zwanger*
Thnx. Jij ook succes! Duim ook zeker voor jou en vele anderen. Op internet staat ook trouwens dat een innesteling meestal na 4-6 dagen plaats kan vinden. En mijn menstruatiekalender geeft ook aan dat ik dat afgelopen maandag gehad zou kunnen hebben. Zou je zoiets nou kunnen voelen?
het zou idd zwangerschap kunne zijn maar ook ontpillen. bij mij was het dit keer de eerste 2 mnd normaal en daarna was ook ineens alles in de war. dus zit niks anders op dan gewoon te wachten tot de 17e.
Ojee, hoop niet dat het nou in de war geschopt is allemaal. Vond het wel mooi zo. Ik ging er wel vanuit dat het niet zo zou blijven, maar word gek van de zenuwen. Wou dat het al de 17e of eigenlijk de 19e was. Hoe verloopt jou cyclus nu?
Nou het voelt als een beet in je baarmoeder Een klein tikje Maar moet erbij zeggen dat heel wat vrouwen dit niet voelen