Vandaag NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 24 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

    Kennen jullie dit: Het is je NOD, je voelt ineens toch stiekem duidelijke ongi kwaaltjes en dan toch blijven hopen dat je zwanger bent :(
    Raar hoe een vrouw denkt en reageert als ze al een paar maanden pilloos in het leven staat. :D

    Mar
     
  2. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend hoor Mar :p

    Hopen dat het niet door zet ;)

    gr.manon.
     
  3. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mar ik heb dat precies het zelfde.
    Alleen ben al jaren pilloos, maar gisteren was mijn NOD, maar durf nog niet te testen ook omdat ik misschien op 13 januari mijn eisprong heb gehad.
    Verder kwaaltjes die komen en die gaan, spannend gewoon!

    Groetjes Anna.
     
  4. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik heb ook al hetzelfde heb kwaaltjes die ik niet kan plaatsen en toch ook een gevoel dat ik ongi ga worden.
    En een paar dagen wachten duurt dan lang, ik kan volgens de berekening morgen of overmorgen testen.
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Snap ik helemaal!!
     
  6. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    erg he dat wachten, elke maand weer die onzekerheid....
     
  7. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik zal voor je duimen!
     
  8. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ja, ik herken dit ook. Ik heb gisteravond met mijn man een zwangerschapstest gedaan van clear bleu. Helaas negatief. (mijn man wilde het per se doen omdat ik vandaag naar de tansarts moest) Ik heb al een paar dagen flinke buikkrampen en verschrikkelijke hoofdpijn. Toen ik vandaag bij de tandarts was zei hij maak maar effe een nieuwe afspraak, ik moet je een gaatje vullen. Ook vroeg hij meteen of ik misschien zwanger was. Nu moet ik morgen terug om het gaatje te vullen. Maar ik ben er van uit gegaan dat mijn cyclus 36 dagen was, mijn laatste cyclus was 55 dagen. Nu hoop ik toch stiekum dat ik nog niet zwanger ben.

    Ik hoop in ieder geval voor jou Mar dat je zwanger bent. Ik duim voor je.

    Groetjes Nenske
     
  9. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Precies!
    Dat gevoel heb ik ook! :)
     
  10. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je voor jullie antwoorden, ik vrees nog steeds dat de :evil: eraan komen, zo voelt het...Mijn cyclus was de laatste keren mooi 29 dagen, dus zou ik het nu wel moeten zijn, de klachten zijn er !! En ik was goed aan het niet snoepen en sporten, maar vanmorgen zat ik al vrolijk aan de chocola :)
    Vaak ben ik er even niet mee bezig, en gewoon klussen als we zin hebben enzo, maar dan toch als je weet dat je ongi moet worden.........dan hoop je stiekem van niet.....
    Pffff wat een gedoe eigenlijk :p

    Liefs,
    mar
     
  11. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend hoor. Ik ken het gevoel idd ook. Toch blijven hopen dat het raak is. Heb ik dit keer ook, terwijl ik bijna zeker weet dat mijn :evil: onderweg zijn. Ik voel dit altijd aan de stevigheid van mijn borsten.
     
  12. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Elvira,

    Nou dat is het dus: Weten dat je ongi wordt, maar toch denken....misschien ben ik toch wel zwanger, terwijl je WEET dat het niet zo is..
    Hihihi wat een gedoe he?
    :)
    Mar
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik heb een testje gedaan op het aandringen van mijn ventje, maar het was negatief.
    Ff afwachten nog als ik mijn tempcurve mag geloven dan heb ik op 13 januari een eisprong gehad, maar ga er vanuit dat ik niet zwanger ben.

    Maar ik duim voor de rest van de meiden hier!

    Groetjes Anna.
     
  14. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    en Mar?
    zijn ze er al of nog steeds niet?
    heb je al getest of wacht je daar nog ff mee?
     
  15. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb nog niet getest, vooral omdat er een keer een cyclus tussen heeft gezeten van 40 dagen, daarna wel steeds 29, maar ik ben bang dat daar nog wel een paar dagen verschil ik kan zitten. Ik heb pijnlijke borsten, maar nog niet die erge buikpijn. Ook was het bij vorige cyclusjes zo dat ik vreselijk last had van mijn borsten, tepels en buikvanaf de eisprong tot mijn ongi en dat heb ik deze keer niet zo gehad, ik wacht rustig af....Hoop niet dat het een lange cyclus wordt, ik was nu net zo lekker regelmatig bezig :p
    Ik heb wel op de juiste dagen geklust, maar zouden zwangerschapskwaaltjes erg lijken op ongi kwalen???

    Mar
     
  16. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ze zeggen idd dat ongikwaaltjes lijken op zwangerschapskwaaltjes! Dus je hebt nog kans!!
     
  17. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    SPANNEND
     
  18. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Getest, maar helaas, mijn gevoel klopt dus :(
    Nu maar hopen dat ik snel ongi word, want dan is mijn cyclus nog rond de 30 dagen......Dan valt er ten minste nog wat te rekenen :)

    Mar
     
  19. sabinen

    sabinen Lid

    10 nov 2005
    34
    0
    0
    heb vanochtend ook getest, kon niet meer wachten.....helaas negatief maarja kan ook zijn dat het hormoon nog niet geconsentreerd genoeg in mijn urine aanwezig is.

    Heb namelijk nog geen ongi klachten, en wel last van andere klachten zoals misselijkheid en moeheid...dus als ik over een paar dagen nog geen ongi heb dan ga ik weer testen......

    groetjes

    sabine

    (met deze spanning komt er niet veel uit mijn handen)
     
  20. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Sabinen, jammer maar ik zit net zo.
    Heb negatief getest en ben nu best wel nieuwschierig en eenigste is nog aantal dagen wachten.

    Groetjes Anna.
     

Deel Deze Pagina