Vandaag NOD ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by mirjam13, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirjam13

mirjam13 Lid

Oct 27, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn NOD. Ik heb al sinds zaterdag last van allerlei menstruatiepijnen, had verwacht inmiddels wel ongi te zijn. Gisteren kon ik amper meer op mijn benen staan van de pijn in buik en rug (heb ik elke maand wel, maar dit keer is echt toppunt). Nog steeds heb ik behoorlijke menstruatiekrampen in mijn buik. Zal dus ergens vandaag wel ongesteld worden (of morgen, op mijn verjaardag, was kan je lichaam je toch heerlijk foppen!). Maar toch.... die heerlijke onzekerheid elke keer als je denkt nu ongesteld te zijn omdat je wat voelt lopen en op het toilet blijkt het gewoon wat vocht te zijn en zal het dan misschien toch....:(

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ok maar so far so good... want je hebt nog geen bloed gezien!
    Toch maar een testje wagen? Of afwachten tot morgen op je verjaardag :D

3. mirjam13

mirjam13 Lid

Oct 27, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig... Misschien, als ik eind van de middag klaar ben met werken en er nog geen rood gesignaleerd is, dat ik onderweg naar huis een test mee neem. Vanavond gaan we lekker uit eten en naar de film voor wat afleiding, eeeeuuuhh, voor mijn en vriend verjaardag (hij is 4 dagen na mij jarig, dus wat zou het voor beide een mooi cadeau zijn....) Morgenochtend zou de test dan leuk zijn, maar 's middags vieren we onze verjaardagen voor de familie en mijn zusje en vriends zus komen dat met hun in totaal 4 kleintjes. Als de test negatief is, wil ik niet verdrietig worden door kleine kinderen te zien (vind het juist super dat ze komen!!). Maar wachten is ook lastig nu... Grrr

4. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Nou wie weet :D:D Ik heb vandaag ook mijn nod en ook nog helemaal niks te zien, behalve een stipje bloed :S Moet ik wel zeggen bmijn moeder n zus hadden dit dus ook als ze zwanger waren pff...alleen ik durf geen test te doen haha

Mirjam ik duim voor :D

5. Haagje

Haagje Bekend lid

Sep 6, 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oeh spannend! zolang je nog geen ongie ziet, nog geen teleurstellingen dus.
    wanneer zou je eventueel testen??

6. mirjam13

mirjam13 Lid

Oct 27, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RoxyRox : en ik duim voor jou!!
    @Haagje : geen idee, aan een kant zou ik vanavond al willen testen, maar tegelijkertijd weet ik (omdat ik niet durf te hopen misschien of misschien omdat ik het gewoon aan voel) dat ik toch ongesteld ga worden...

7. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    net een test gedaan gaf helaas aan niet zwanger maar ook nog verder geen ongi hihihi maar ja voor mijn mk moest ik 1.5 week overtijd zijn voor posi test grrr

8. mirjam13

mirjam13 Lid

Oct 27, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, dat is jammer....maar nog steeds hoop dus! Daarom wil ik aan de ene kant wel vandaag testen. Aan de andere kant : als je neg test, maar nog niet ongi wordt weet je nog niks...

9. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Precies en je humeur wordt er ook niet beter op dan haha:D Zit je nog steeds in die onzekerheid, das helemaal niet leuk:x.

10. Haagje

Haagje Bekend lid

Sep 6, 2011
    511
    0
    0
    thuismama
    Raalte
    oef! jammer!!!! nou even nog die anderhalve week afwachten dan maar???? hoop zo voor je dat het raak is nu.

11. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Jaaa maar w8en duurt lang :x:D ben ongeduld zelf :p Ik hoop het ook , we zullen zien. Belangrijkste vind ik dat het nu blijft plakken hihi :p

12. MamaVanDaan2010

Oct 3, 2011
    14
    0
    0
    Hallo, gisteren (29 dagen geleden) begon onze 1ste ronde voor een 2de! Hier ook nog niks te zien van bloed, voel me verder goed. Op vorig weekend wat misselijk zijn na nergens last van. Me banner staat ingesteld op de dag van "echt" bloedverlies,omdat ik altijd eerst 2 dagen wat bruinverlies heb als de maandelijkse ellende weer begint. Ik zelf tel stiekem wel vanaf bruinverlies.
    Wat zouden jullie doen? Wachten tot banner het zegt of testen? Zit normaal rond de 30/31 dagen.

Liefs

13. zilla

zilla Actief lid

Jul 6, 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat spannend! Ik hoop op een mooi verjaardagskado voor je meis!

Ik heb vandaag ook mn NOD. Vorige week donderdag enorme ongikrampen gehad, ook veel last van steekjes, zere borsten en noem maar op. Normaal gesproken word ik de avond ervoor al licht ongesteld, nu was dat niet zo. Halverwege de ochtend had ik wel wat roze op mn wc papier, dacht dat het doorgebroken was maar tot nu toe niks meer gezien. T blijft spannend!

14. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    ooohmeidenn wat spannend allemaal....bij mij ook nog steeds niks....stom he dat je er dan toch nog op "wacht" net naar de wc geweest en ja doordat ik vanochtend een stipje bloed hd was ik heel nieuwsgierig dus maar ff "voelen"of er verandering aaan komt...ja lijkt allemaal heel raar, maar ach zijn meiden onderelkaar toch... en tot mijn verbazing geen bloed maar heel wit plakkerig slijm????

Herkent iemand dit???

15. PriscillaV

PriscillaV Actief lid

Oct 19, 2011
    343
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ow balen joh. en dan nog 1,5 week wachten pff. lijkt nog lang te duren dan he. ik duime voor, en natuurlijk ook voor de rest.

16. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    ja lijkt dan wel een eeuwigheid pff

17. mirjam13

mirjam13 Lid

Oct 27, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch fijn dit forum, lezen dat ik niet de enige ben in spanning... Ik duim voor jullie allen!
    Ik ben net weg gegaan van mijn werkt. Echt enorm moe, lijkt wel of ik er verhoging van krijg! (maar kan ook zijn doordat t vandaag ineens weer stuk warmer is dan afgelopen dagen) Op weg naar huis even een test gehaald bij de Etos. Toen ik daarheen liep dacht ik nu echt zeker weten te voelen dat ik ongesteld was geworden. Dus maandverband gehaald en maar gelijk toch een test voor volgende maand. Maar nu kom ik thuis : niks, geen druppel rood/roze/ wat dan ook. Nu eerst maar even lekker proberen te slapen. Vriendlief is ook wat eerder thuis. Wellicht dan toch testen.....of niet, haha

18. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn

Ga heel hard voor je duimen!!!

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Mirjam: Gefeliciteerd met je verjaardag!
    En verder ben ik natuurlijk enorm benieuwd naar je test..

20. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Ha meiden!

graag sluit ik me ook maar even bij jullie aan, ik heb vandaag zelf een topic geopend, maar ik pas hier wel tussen;) ik ben 2 dagen over tijd, terwijl ik dit NOOIT ben! probleem bij mij is dat ik niet durf te testen, bang voor teleurstelling.. ik wacht tot maandag, ik heb al 3 dagen last van ongi-steken en steeds denk ik nu komt het.. maar nee hoor dus de hoop blijft!!

allemaal veel sterkte!

Share This Page