Vandaag NOD ...

Discussion in 'Zwanger worden' started by mirjam13, Oct 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 25noortje

25noortje Lid

Sep 19, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik kan me ook bij jullie aansluiten. De 26ste was mijn NOD. De 27ste getest maar negatief..Ik 'probeer' nu te wachten tot na het weekend met testen mocht dat nog nodig zijn natuurlijk. AHHH, zo spannend. Heb wel klachtjes van pijnlijke borsten en beetje duizeligheid, maar ja we shall see. anderen ook succes met wachten.

2. emmaa

emmaa Actief lid

Oct 19, 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Hallo dames!

Ben 5 dagen over tijd, buik krampen heel erg maar geen bloed.
    Morgen vroeg ga ik testen!!

3. emmaa

emmaa Actief lid

Oct 19, 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Kon het niet laten! IK BEN ZWANGER!!!!

4. sibie

sibie Lid

Oct 29, 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!!
    geniet ervan

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

gefeliciteert:D

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik hetzelfde, ik ga morgenochtend testen, maar vrees toch wel voor een negatieve test. Zou zo balen van die onzekerheid. Spannend

7. MamaVanDaan2010

Oct 3, 2011
    14
    0
    0
    @ emmaa: gefeliciteerd!! Hier ook nog steeds niks. Gisteren op mewerk erg moe, krampen en met vlagen misselijk.
    Hou jullie op de hoogte, en succes met afwachten ;)

Liefs

8. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Jammer ik ben ongesteld. Gefeliciteerd aan wie zwanger is/zijn.

9. emmaa

emmaa Actief lid

Oct 19, 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Dank jullie wel!!

@mamavandaan veeeel succes!! Ik duim voor je!

10. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    @ Emma gefeliciteerd!
    Hier ook nog steeds niks probeer te wachten met een test tot woensdag dan is mijn mannetje jarig. Verder ben ik moe met vlagën misselijk winderig hihi en af en toe steekjës in mijn buik

11. 25noortje

25noortje Lid

Sep 19, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Emmaa gefeliciteerd!!!!

Ik zelf ben nu 4dgn na NOD vanochtend een testje gedaan en weer negatief... maar ik houd nog steeds hoop, ow wat spannend he!!

12. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    Ohja en ik moet ook al een week vaker plassen.Voor dat ik op bed ga plas ik altijd nog even maar nu is het zo lig er goed en wel in moet ik al weer en soms gewoon s'nachts wkker pff...

Ik hoop zo dat het raak is :D

13. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

Ohh mag ik ook even meekletsen???

Gisteren was mijn nod, maar nog geen ongi of ongikrampen die ik normaal al 5 dagen van te voren heb.
    Ik ben met vlagen wat misselijk maar dat is het dan ook :)
    Waarschijnlijk is mijn cyclus gewoon langer deze maand, maar je weet nooit he ;)

Emmaa gefeliciteerd!! Geniet ervan!

14. 25noortje

25noortje Lid

Sep 19, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    @RoxyRox, voor jou ook onzeker nog...wanneer ga jij weer testen? Ik morgenmiddag weer...

15. 25noortje

25noortje Lid

Sep 19, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik zie nu nog een reactie van Enjoylife :) heb je al getest of wanneer ga je testen? Hoe bedoel je nieuwsgierig! ;)

16. Enjoylife

Enjoylife Niet meer actief

@25noortje: Ik denk dat mijn cyclus langer is, dus ik ga denk ik tot woensdag wachten als er dan inmiddels nog geen rode duivels zijn :D

17. mirjam13

mirjam13 Lid

Oct 27, 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik werd gisterenochtend op mijn verjaardag ongesteld :( Even een teleurstelling, maar fijne dag gehad met vriend en beide families (vriend is 4 dagen na mij jarig, dus lekker samen gevierd). Nu vooral eens kijken hoe ik vanaf volgende maand om ga met de enorme pijnen die ik al vanaf een week voor mijn menstruatie heb... Want als het nog een lange tijd gaat duren voordat ik zwanger ben (daar ga ik vanaf nu gewoon vanuit), dan is het wel fijn te weten hoe ik met de pijnen om kan gaan (volgens gyn waren er 3 mogelijkheden : zwanger worden, pil doorslikken of vervroegd in de overgang > alleen eerste lijkt me een optie, maar ja, als dat maanden duurt....)
    Wel van harte aan diegenen die wel zwanger zijn!!!!! En voor diegenen die hte nog niet zijn : onthou dat we met iets moois bezig zijn en verlies niet uit het oog dat diegene met wie je wat moois op de wereld wilt zetten, het allerbelangrijkst is!

18. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    ik ga proberen om het vol te houden tot woensdag dan is mijn manlief jarig, maar ik denk dat ik het niet volhoud hahaha..Dus dat word waarschijnlijk morgenvroeg....moet wel ff snel naar de winkel fietsen heb geen test meer haha maar ja gelukkig winkel zit om de hoek ;)

@ mirjam...wat jammer meid...weet zeker dat het voor jou ook snel raak zal zijn:D

En ja voor mij is er wat onzekerheid maar ach heel stom aan de ene kant voel ik gewoon dat ik zwanger ben en als ik dan van mijn moeder uit ga zei had precies het zelfde op de dag van een stipje bloed en met anderhalve week overtijd een positest!!!

Ik had van de week een test gedaan maar ja was zooooo'n licht streepje en ik ga niet eerder ergens vanuit voor ik die dikke vette streep heb of het woordje zwanger;)

19. 25noortje

25noortje Lid

Sep 19, 2011
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey RoxyRox,

Dan denk ik stiekem wel dat je zwanger bent!

Ik verlies helaas nu wat oud bloed (bruin) dus ben bang dat de ongesteldheid door gaat zetten..

Maar ja, je kan niet meer dan afwachten;)

20. RoxyRox

RoxyRox Lid

Sep 23, 2011
    82
    0
    6
    Grunn
    ik hoop het hihi:D ga er zo snel mogelijk nog ff een testje tegen aan gooien ;) en dan laat ik het hier natuurlijk zo snel mogelijk weten uiteraard!!!

Ooh dat is balen meid!!!! Zo begint het vaak bij mij dus ook alleen nu dus absoluut geen bruin gezien!!!

Share This Page