Ach meis, wat jammer! Ik had het zo voor je gehoopt! Ik hoop dat het jullie de volgende ronde gegund is.
Meiden, Hier nog geen rode duiveltjes te zien. Gisterenochtend tot bij brakend misselijk geweest, dus test gedaan maar negatief! Wel vreemd, omdat ik een koperspiraal heb gehad (zonder hormonen, wat de natuurlijke cyckus behoud), omdat ik bij 1e zwangerschap na stoppen pil helemaal geen cyclus/ei had. Met spiraal was ik nooit overtijd (baner klopt niet, altijd 29 dagen) ik hoop dus niet dat het me cyclus toch veranderd... Hoop dat ik dus snel ongesteld wordt. Groetjes!
Hoi mamavandaan, Ik had eerst ook een negative test, 3 dagen later wel positief! Dus wie weet! Succes!
Hier weer even een berichtje van mij, Voor de meiden die ongi zijn geworden: balen en succes de volgende ronde! Mamavandaan : weet je inmiddels al wat meer? Ik ben nog niet ongi geworden, heb ook nog steeds geen krampen. Buiten wat gerommel in mijn buik voel ik verder helemaal niets, dit wordt waarschijnlijk een lange cyclus want kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn nu.
Hoi, Nog steeds niks hier! Het rommeld allemaal wel dar beneden, maar niks. Kan er geen touw aan vastknopen. Met me koperspiraal nooit later ongesteld en nu al 5 dagen sinds ie eruit is vorige maand. Meiden die wel ongesteld geworden zijn: good luck! Liefs
wat een perfecte topic.. vandaag mn NOD en heb beetje buik krampen en tepels die doen godse veel pijn.. nog geen bloed dus ik ben nog positief