vandaag nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door charlin88, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik ben bij mijn dochter 10 dagen overtijd gegaan voordat 6e testje dat ik deed eindelijk een tuurstreepje liet zien, de dagen ervoor werd ik helemaal gek ;) (ik had wel kwaaltjes, dus wel gevoel zwanger te zijn). De test werd 12 dagen overtijd pas duidelijk, dat ik er echt in kon gaan geloven.

Achteraf bleek ik (bij de termijnecho), ondanks mijn regelmatige cyclus, opeens een (heel) laat ei te hebben gehad, zou dus mijn langste cyclus ooit zijn geweest. Zomaar opeens... Geen idee waarom.

Hoop dat het net zo positief utipakt voor jullie!!

2. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

vanmiddag een kv2v5 gedaan die was negatief :(.. ik vanmiddag naar de c1000 boodschappen doen kreeg in 1 keer het gevoel dat ik ongesteld was geworden dus zsm naar huis gereden gekeken was het een plasje (srry voor de verwoording) doorzichtige afscheiding dus nog geen menstruatie.. pff erg vermoeiend dit..

@kache:

oh dus nog wel hoop voor me dus dat doet me goed! heb alleen na me vruchtbare dagen dat was dag 16,17,18,19 (volgens de vruchtbaarheids calculator) geklust en daarna niet meer dus een laat ei zou die dan nog wel bevrucht kunnen zijn en moet zeggen heb nu ook helemaal geen zin om te klussen terwijl ik daar normaal nooit zo'n last van heb.. ik voel me wel zwanger op 1 of andere manier! maar de moed zakt dan na zo'n negatieve test toch behoorlijk in je schoenen.. ik heb zoiets van laat die menstruatie nu maar doorkomen dan maarja die komt ook niet haha..

wat denken jullie over een paar dagen dan toch nog een testje doen? ik heb de cb digitaal besteld maar vind t nu best eng om een testje te doen ben bang voor weer een teleurstelling!

3. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Als je niet teveel teleurgesteld wilt worden zou ik over een paar daagjes weer testen..ik ga dat ook doen.. dagelijks word me te veel... gister ook getest met kv 2v5..negatief..denk dat ik over 2-3 dagen weer ga testen als er geen ongi is.. had vorige week meer afscheiding dan normaal..nu weer veel minder.. voel me niet zwanger..charlin88 we zitten in hetzelfde schuitje..samen testen over paar dagen?

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meiden wat een onzekerheid hier.
    Mijn duimen draaien voor jullie!!

5. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angie87

ooh wat fijn dat je precies hetzelfde zit! ja laten we dat doen wanneer ga jij testen?? pff vermoeiend dit he!! bij mij nog steeds geen ongi vanmorgen ff de dokter gebeld die zei dat ik me nog geen zorgen hoef te maken dat sommige vrouwen zelfs pas na 2,5 week pas positief testen maar als het voor mezelf goed voelde mocht ik langs komen om een bloedtest te doen hoe wel ook dat niet altijd duidelijkheid kan geven.. dus heb besloten daar nog even mee te wachten.. spannennndddd.... ben jij al lang bezig en is het voor je eerste kindje?

@ esther15

jaa spannend he allemaal houden je op de hoogte en hoe gaat het met duimen? nog geen kramp in je vingers?? haha dankjewel voor het medeleven super lief!! hoe zit het met jou al zwanger of nog bezig??

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Graag gedaan. Ik kan wel wat hebben dus ik duim stug verder.

Zoals je aan mijn banner kunt zien ben ik pril zwanger. Dus het is me voor de tweede keer gelukt, terwijl ik het label "onbegrepen verminderd vruchtbaar" heb gekregen. Dus ben erg trots op mijn lijf dat het twee keer spontaan is gelukt.

7. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    @ Charlin88: ik ga als het me lukt, maandag pas weer testen! Als ik dan nog geen ongi heb de HA bellen. Dan weet ik misschien waar ik aan toe ben. Hoe bedoel je dat een bloed test geen duidelijkheid kan geven? Een collega testte ook pas na 4,5-5 weken positief. Weet niet of ik tot zo lang kan wachten. Ben komend weekend twee weken overtijd. Zucht.. wat een onzekerheid! Gelukkig ben ik niet de enige... dat stelt me wat gerust (sorry, klinkt onaardig).
    Ons eerste kindje en dit is eigenlijk ons eerste ronde. Ben begin juli gestopt met de pil en twee keer ongi geweest (het leek op een regelmatige cyclus circa 36 dagen), alleen deze cyclus telt vandaag al 47 dagen...
    ik heb zoiets van laat ik maar ongi worden of zwanger zijn dan kunnen we verder.. helaas hebben we het niet voor het zeggen..
    Hoe is het bij je dochter gegaan? Snel gelukt?

8. Luja

Luja Niet meer actief

Ah wat een onzekerheid!! Mooi klote...:( ik heb dus op 1 oktober 3 dagen na NOD positief getest, de week ervoor en erna had ik ook erg last van broekloeren, elke keer t gevoel hebben ongesteld te zijn geworden... Dus hopelijk heeft t bij jou ook een goede reden, dat doorzichtige slijm is herkenbaar! Houd het gewoon nog eventjes uit tot zondag of maandag, dan zou je als het raak is echt een plus moeten krijgen op je clearblue! Succes komende dagen en laat het even weten!! Ik hoop het voor je! Ook leuk dat je oudste (bijna) vier is als het kleintje zou komen, hier net zo. Juni worden ze 4 en in juni ben ik ook uitgerekend:)

9. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden!!

sorry voor de late reactie was even druk met werk en dagelijkse dit en datjes.. ben nog steeds niet ong.. nog wel af en toe dat ik denk ja ik ben ongi geworden en dan kijk ik heb ik alleen wat doorzichtige afscheiding verloren.. ben wel erg moe halverwege de dag ben ik half in een andere wereld.. heb jeukende tepels en heb nog steeds lage rugpijn, steekjes in mijn onderbuiken die wel wat doortrekken naar mijn liezen en erg snel "vijandig" :D.. en ik droom steeds raar:$!! net of het echt gebeurd geen idee of dat er mee te maken heeft maar het is heel apart.. maar kortom nog steeds geen bloed dus dat is goed :)

@ esther15
    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    gelukkig kan je wat hebben haha!
    wat ontzettend fijn dat je dan toch spontaan bent zwanger geworden!! hoe voel je je? gaat alles goed??

@ angie87
    ik wil het ook proberen om maandag pas te testen (als het me lukt haha) het is inderdaad fijn te lezen dat er meerdere vrouwen in het zelfde schuitje zitten.. het is voor ons de 4e ronde na het verwijderen van mijn mirena spiraal. iedere keer een cyclus van 31 dagen en nu is het dag 39 dus iets korter dan jij maar oh wat een onzekerheid! inderdaad niks voor het zeggen helaas..
    bij mijn dochtertje ben ik gelijk zwanger geworden in de eerste ronde had het eigenlijk niet eens door dacht; huh wat duurt het toch lang voor mijn menstruatie doorkomt en toen een testje gedaan en die was dik positief.. dus omdat ik er toen niet bij stil stond dat het gelijk de eerste ronde gelijk raak zou zijn helemaal niet gelet hoelang ik al over tijd was hield dat toen helemaal niet bij.. dus niet echt vergelijkingsmateriaal haha.. en moet ook zeggen dat ik over de klachten die ik had me ook niet veel meer kan herinneren alleen dat ik tot 6 maanden zwanger veel moest overgeven, erg he dat ik die kleine dingetjes allemaal niet meer weet:).. heb jij last van veel symptomen? of heb je er toch al een testje tegen aan gegooid hihi??

@larissa259

bedankt voor je mede leven! gefeliciteerd met je zwangerschap!
    haha jaa dat broekloeren gebeurd hier ook regelmatig haha moest ff goed lezen wat er stond hoor dacht huh wat is dat nou voor raar woord hihi :cool:.. we wachten gewoon "geduldig " af meer kan je toch niet doen! en jaa ik laat het zeker weten!!

10. charlin88

charlin88 Lid

13 sep 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden!

vanncht is mijn menstruatie doorgekomen!! en niet zo'n klein beetje ook haha!! dus op naar de volgende ronde!! hopen dat het voor de andere meiden wel raak is deze ronde!!

Deel Deze Pagina