Rond de eisprong en een MRI

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rph1989, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Rph1989, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
    Hoi,

Ik had gisteren een positieve cb ovulatie test en vandaag moest ik een MRI scan ondergaan, moest ik van tevoren een vragenlijst beantwoorden of ik zwanger kan..
    Ik had JA ingevuld wilde ze eerst de scan niet doen, toen gezegd dat het moest ivm me pijn..

Nu is me vraag of iemand mij kan vertellen of me (bevruchte) eitje nu ook echt 'dood' is.. Maar het kan zijn dat hij nog moet springen, denk ik,gistere om 18:20 de positieve ovulatietest..

Hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    meestal springt je eitje pas 48-72 uur na de positieve ovulatie test. Weet niet hoe laat je die mri hebt gehad, was dat voor of na je positieve ovulatietest?

3. Rph1989

Rph1989 Actief lid

24 mrt 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gistere om 18:20 positieve test vandaag om 17:00 MRI scan

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Je zou denken dat eisprong nog moest komen, de 48-72 uur is een gemiddelde en sommige vrouwen krijgen het nog eerder of later. Wat een mri scan evt doet met je eitje weet ik niet. Je had het even moeten navragen, ik moest 2 weken geleden ook een foto van m'n kaak ik zei dat ik een kinderwens had en ze zeiden je kan beter met je menstruatie of vlak erna langs komen. Heb je het niet aangegeven bij de assistent?

5. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Een MRI is eigenlijk absoluut niet schadelijk voor een eitje of een foetus... Het is eigenlijk de beeldvormingstechniek bij uitstek voor zwangere vrouwen omdat er geen gebruik wordt gemaakt van straling (dit is wel zo bij een CT). Ik zou me geen zorgen maken.

Deel Deze Pagina