negatieve testen maar wel "kwaaltjes"

Discussion in 'Zwanger worden' started by toonie, Apr 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Hallo

Ik ben nu een dag of 4(denk ik) overtijd. En heb sinds een tijdje wel allerlei dingen waarvan je zou zeggen dat het bij zwanger zijn hoort. Maar zowel maandag als vandaag een negatieve test gedaan. Heeft iemand daar ook al eerder last van gehad? Zo ja, was je dan zwanger? En zo niet werd je snel na de testen ongesteld?

Grt Toonie

2. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi,
    Ik herken het wel, maar helaas lijken veel zwangerschapskwaaltjes (gevoelige borsten, bij vlagen misselijk, rommelende darmen, pukkels) in mijn geval op menstruatieklachten.
    Ik hoop natuurlijk dat dit bij jou niet zo is en die positieve test nog komt, maar weet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden...
    En ja, heel toevallig werd ik vaak vlak na een negatieve test ongesteld. :(

3. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Hoi,

Ik blijf nog even wachten. Dacht vandaag ongesteld te worden.Toch weer die vage buikpijn,maar behalve wat"spotting" is er niks meer bij gekomen. Lastig. Ik ben hiermee helemaal niet zo'n geduldig type.
    Tnx voor je antwoord iig.

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Mijn eerste langere cyclus was een ramp. Er was vanalles van symptomen die er op wees dat ik zwanger was, maar geen positieve test. 2 dagen spotting gehad voor het doorbrak. Ik was 7 dagen "overtijd" in totaal.

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Progesteron zorgt helaas voor de zelfde kwaaltjes als HCG dus dat kan verwarrend werken. Ik hoop voor je dat je alsnog positief test.

6. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Halo,
    Dank voor jullie antwoorden! Vandaag lijk ik toch echt ongesteld t worden. Helaas. Maar ik hoop nu wel een beetje mijn cyclus te weten.
    Toch fijn om te weten dat progesteron ook die kwaaltjes kan geven. Ik heb toen ik de vorige 2x zwanger wilde worden te horen gekregen dat ik zelf te weinig progesteron aanmaak voor een goede ei-sprong. Toen ben ik dmv Clomid zwanger geworden. Dus ik duim heel hard dat dat nu niet nodig is.

Share This Page