Hii Allemaal! Ik ben helemaal nieuw hier en hoop op jullie expertise. Al een aantal jaar heb ik een koper spiraal gehad en kort geleden laten verwijderen. Daarbij heb ik de afgelopen jaren (denk ik? ) vaak mijn ovulatie bloeding opgmerket (dmv krampen in rug+buik+bloeding halverwege de cyclus). Nu heb ik 14 december een bloeding gehad (+krampen) ik dacht dus dat dat mijn ovulatie was. detstijs niet getest met ovulatie testen maar omdat mijn cyclus onregelmatig is en gemiddeld 35 dagen toch nog getets, nou liep hij vandaag ineens op. dus in het kort: Gemiddelde cyclus: 35 dagen (ovulatie?)bloeding: Dag 16 Positieve ovulaite test: Dag 20 Hebben jullie ook gehad dat de bloeding en test niet synchroon lopen? Ik hoop erg op jullie reacties,ik heb alle google zoekresulaten ondertussern gelezen maar nog weinig gevonden haha
Bij een cyclus van 35 dagen is een ovulatiebloeding op dag 16 niet mogelijk. De piek bevestigt dat je ook deze keer weer een cyclus van 35 dagen zult hebben en nu dus pas je eisprong!
Ik heb ook diverse cycli een tussentijdse bloeding gehad, maar die was elke keer zeker een halve week voor mijn ovulatie. Dus vraag ik me af of je bloeding wel ovulatie gerelateerd was of gewoon een tussentijdse bloeding was.
Het zal geen ovulatiebloeding kunnen zijn. Hier het afgelopen jaar ook bijna maandelijks een lichte bloeding de week/dagen voor ovulatie gehad. Zal wel gewoon iets hormonaals zijn ofzo...
Bedankt voor jullie reacties ! Intresssant om te horen dat meer mensen hier (regelmatig) een bloeding +- een week voor ovulatie hebben.