Hi! Ben al een tijdje een stille meelezer, zonder account, maar heb nu toch maar een account aangemaakt. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje! 25 november is mijn laatste menstruatie begonnen, woensdag 6 december had ik een knal positieve ovulatietest. De dag daarna was het lijntje alweer weg. Woensdag 13 december had ik af en toe lichtroze met afvegen. Niet elke keer. Dit is vandaag (zondag) nog steeds zo. Niet elke keer dus, maar af en toe met afvegen. Heb gevoelige borsten en ben af en toe wat weeïg, niet echt misselijk te noemen. Heb zoals jullie begrijpen, heel internet afgestruind, maar kan er niet veel wijs uit. Twijfel ook om de huisarts te bellen. Is dit normaal voor een innestelingsbloeding? Ik hoor graag van jullie! Liefs, Joan
Als de bloeding van een innesteling komt, dan moet je al positief testen. Als je klachten van een zwangerschap komen, moet je al positief testen. Dus ik zou maar testen. Huisarts kan niets doen voor je, die zal ook zeggen: test maar.
Dank je wel voor je snelle reactie! Dan ga ik dat doen! Weet jij toevallig of het normaal is dat dit al best lang duurt? Langer dan op internet staat
Lijkt me geen innestelingsbloeding. Die van mij duurde nog geen dag. Hoelang ben je al gestopt met de pil?
Slik al meer dan een half jaar geen pil meer. Ook nooit klachten ervan gehad en altijd gelijk een regelmatige cyclus. In de 17 jaar dat ik ongesteld ben ook nog nooit tussentijds bloedverlies gehad.. Echt lastig
Je lichaam kan een keer anders gaan reageren. Bij knalpositieve ovulatietest op 6 december ben je nu 10 dpo. Op 5 dpo nestelt een eicel doorgaans nog niet in. Zo wel dan moet je nu een duidelijk positieve hcg test hebben. Je lf kan ook een keer verkort zijn. Heb je bv stress, vermoeidheid, oid?
Ook in een regelmatig cyclus kan het een keer anders lopen ik heb zelf al een keer gehad dat er een eitje bleef zitten en t cyclus over hoop gooide die ronde. Terwijl ik altijd keurige cyclussen had. En dat was zelfs heel normaal. Gebeurt bij zoveel vrouwen die vruchtbaar zijn wel eens.