vliegtuigstoel reserveren met kids

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door beautifulboys, 28 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautifulboys

beautifulboys Niet meer actief

ik moet volgende week mijn vliegtuigstoelen gaan reserveren in totaal 6 stuks. 2 kids ik en mijn man en mijn ouders. maar pff ik kom e rniet in uit. mijn vader dacht dat voorin zitten niet fijn is omdat je dat de hele tijd tegen een muur kijkt. toen dacht ik mischien achterin de laatste stoel. maar kan die wel een klein beetje naar acheteren van het rechte af zeg maar? zoiezo doe ik mijn stoel nooit ver naar achter ivm medepassagiers.

wat adviseren jullie mijn kids zijn 4 en 2.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.641
    5.667
    113
    Een medeforumlid geeft altijd de tip juist voorin! Schijn je juust meer ruimte te hebben.

Achterin kan je stoel idd wel naar achteren zonder een ander te hinderen.

3. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Wij hebben de laatste keer rij 1 geboekt. Was ideaal. Kind kon lekker spelen op de grond en lekker extra beenruimte, ook geen last van mensen die hun syoel naar achteren doen, ideaal. En je bent ook als eerste uit het vliegtuig na de landing

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    De eerste rij is ideaal wbt beenruimte, maar die stoelen kan je vaak niet reserveren hoor. De reden hiervoor weet ik niet.

5. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Je kan hem wel reserveren hoor, maar dat kost wel extra.

6. Aries

Aries Niet meer actief

Ik zat laatst in een vliegtuig achterin waar de stoel niet naar achteren kon. We waren er ook niet het eerst uit, want alleen de voordeur ging open. Voor is het fijnst in verband met de ruimte.

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Wij reserveren altijd de eerste rij. Kost iets extra maar je hebt meer beenruimte. Kinderen kunnen dan lekker spelen op de grond.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dit! En op de grond slapen haha

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Idd, vooraan heb je vaak veel meer beenruimte. Met kindjes lijkt me dat erg fijn!

10. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Vooraan kun je niet altijd reserveren met kinderen omdat je dan soms bij de nooduitgang zit, daar mogen allen kinderen > 12 jaar zitten

11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Welke stoelen je het best kan reserveren hangt helemaal af van met welke maatschappij je vliegt en met welk type.
    Een 737 van Transavia is anders ingericht dan een 737 van Klm.
    De Dreamliner van Tui is ook weer anders dan die van Klm.
    Dus met wie vlieg je en welke kist?

12. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48

Vaak kunnen de stoelen daar juist bijna niet naar achteren! Voorin is heel vaak niet te reserveren maar kan het wel dan is dat wel aan te raden.

Bedenk wel dat je zowel helemaal voor als helemaal achterin bij de wc's zit en dat er dus met regelmaat meerdere mensen naast je stoel staan te wachten.

13. beautifulboys

we vliegen met tuifly en met 737.
    ik zag wel op het plaatje dat de eerste 2 rijen niet naast ekaar staan. dus dan zou het denk ik 1 rij 1ste rij worden en 1 rij 2de rij.

maar mijn vader lijkt het niet fijn om tegen een muur aan te kijken.hij kijkt graag van zich af.weet niet of dit enkel zo lijkt of ook echt zo ervaren word.

zag bij seatguri iets over rij 16 dat het ook heel fijn zitten is maar mijn engels is zo bar slecht dat ik er weinig van snap;) is dat niet bij de nooduitgang?

14. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Rij 16 lijkt mij op de plattegrond inderdaad bij de nooduitgang, daar mag je volgens mij met kinderen niet zitten.

15. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Klopt: geen kinderen bij de nooduitgang. Daar moeten mensen zitten die gemakkelijk weg kunnen.

16. beautifulboys

Maar niemand ervaring met een fijne plek op voorin na?
    Ik kom er echt niet in uit nog. We moeten 5 uur en 20min vliegen.
    Wat is fijner voor of achter vleugel?

17. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij nemen altijd achterin de gehele rij. Tuurlijk heb je mensen die naar de wc gaan , maar daar hebben wij geen last van. We vliegen vaak met Transavia. We gaan in september weer en dan reseveer ik weer helemaal achterin.

Voordeel is dat ze met dat karretje ook als eerste bij je langs komen :D

18. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Alle stoelen zijn nagenoeg hetzelfde. Voor of achter de vleugel, voorin achterin, het maakt werkelijk geen fluit uit. De stoelen op de achterste rij kunnen niet helemaal naar achter omdat je daar tegen het schot van de toiletten aanzit. Turbulentie merk je ook meer van achterin. Bij de nooduitgang boven de vleugels mag je niet met kinderen, maar op deze rij en de rij ervoor kan ook je rugleuning niet helemaal naar achter omdat deze stoelen de doorgang naar de uitgang niet mogen blokkeren. Als een stoel voorin gewoon te boeken is, is het er waarschijnlijk geen een met extra beenruimte, want dit is eigenlijk altijd alleen tegen meerprijs te krijgen. Dus dat je voorin meer ruimte ze hebben lijkt me niet, en er zit daar ook gewoon een galley en een toilet, dus mensen die langslopen.. Kinderen mogen ook niet op de grond slapen, tenzij ze liggen op een plek waar ook een wiegje aan de muur kan worden bevestigd, maar die vind je niet op een 737. Het is heel rot, maar die 5 uur en 20 minuten overleef je wel. Het is niet altijd leuk, vliegen..maar helaas soms de enige manier om ergens te komen.

19. beautifulboys

dus ze kunnen wel een tikje naar acher van het rechte af? heb je geen last van de reuk van de wcs??

Deel Deze Pagina