Vandaag of morgen.

Discussion in 'De lounge' started by Revit, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik duim meeeeee,,, sinterklaas kindje :)))) dat zou fun zijn

2. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    En?!?!
    Nog geen nieuws of zit je in het ZH je petekindje te bewonderen? :D

3. Revit

Revit Niet meer actief

UPDATE;

Heb net zwager gesproken. Zus staat op de kop van de pijn ma ze wil geen pynstilling. Ze heeft nog geen cm onstsluiting dus schiet niet op hier.
    Morgen gaan ze verder met inleiden, ze hebbe vandaag 1 x gel ingebracht, 2e x durven ze niet omdat ze bang zijn dat ze nog meer pijn krijgt.
    Morgen brengen ze weer gel in of breken ze de vliezen. Het word dus pas morgen of overmorgen :(

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :( Nog geen tante dus..
    Sterkte voor je zus! Hopelijk schiet het morgen wat meer op!!
    *duim duim*

5. Revit

Revit Niet meer actief

Dat hopen wij ook ja! Dankje!

6. Revit

Revit Niet meer actief

UPDATE!

Zus vanmorgen gebeld. Ze heeft nu weer gel ingebracht gekregen. Gister gingen ze niet verder omdat ze op dr kop stond van de pijn bij inwendig onderzoek. Vanmorgen ging het goed.
    Ze heeft nu 1 cm ontsluiting. Om half 1 krijg ze weer onderzoek en 2e dosis gel. Waarschijnlijk als ze 3cm heeft breken ze dan ook de vliezen.
    Ze heeft lichte weeën, ze zei dat het nog goed te doen was.
    Het gaat alleen wel superlangzaam. Misschien dat het dan toch nog morgen word. Ergens hopen we het wel, want dan is 5dec voorbij, haha, maar dit wachten, oooh. Ik word er helemaal gek van. Zenuwslopend dit, echt. Het is maar goed dat ik afleiding heb, al zit je onbewust wel telkens met je hoofd in het ziekenhuis.
    Hopelijk zit ik vandaag nog in het ziekenhuis en kan ik hier vermelden dat mijn petekindje geboren is! :D
    Ben het wachten zat! (A)

7. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Oww wat spannend , hoop dat het een beetje op schiet voor haar ;) en voor jou natuurlijk , hahahaha ... ja erg is dat he wachten , ik heb ook een sterke band met mijn zusje en toen ze ging bevallen mocht ik er bij zijn , de bevalling duurde over de 50 uur :$ Jeetje dat was een lange zit dus ik weet hoe het wachten kan zijn , op een gegeven moment werd de ontsluiting minder ipv meer , daar word je ook mismoedig van , hahahaha ...

succes en ik lees mee hier ..

8. Revit

Revit Niet meer actief

Met alle respect, maar als dit nog eens 50 uur moet duren, dan bos mij maar op, hahaha.
    Mijn god, 50 uur. Hoe hou je het vol.

Fijn dat je meeleest, dankje, ik zou jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden!

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jee wat spannend zeg. En wat vervelend voor je zus dat ze al zo lang bezig is.

Mijn vriendin is drie weken geleden bevallen. Ontsluiting schoot ook niet op. Totaal 3 dagen bezig geweest en bij 2 cm besloten ze de vliezen te breken. Dat was zaterdagochtend en om 17.30 's middags dezelfde dag was haar dochter geboren.

Fijn dat je zo'n lieve en meelevende zus bent!!

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ah wat jammer dat t allemaal zo langzaam gaat.
    MAArrr het begin is er!
    1 cm lijkt weinig maar dan is er toch iets aan t gebeuren. En als er eenmaal n opening is dan komt er toch schot in. Zeker als ze de 3 gehaald heeft en ze de vliezen kunnen breken. Dat is meestal n enorme kickstart.
    Krijg jij voor Sinterklaas misschien een petekindje :D
    Gelukkig hoeft het niet eerst in die zak mee... Of in n schoen.. :p

11. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    1,797
    1
    38
    ach ja mijn lieve dochtertje is ook op 4 december geboren, en ik kan je vertellen dat je op die datum hele leuke kindjes krijgt!!! :) spannend hoor! heel veel succes gewenst voor je zus!

xx

12. minidwerg

minidwerg Lid

Nov 6, 2009
    60
    0
    0
    verzorgende
    grave noord brabant
    ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig!

hoop dat alles goed gaat!

succes!

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    O spannend hoor!
    En erg he dat wachten...

Hiet zaten wij afgelopen dinsdag te wachten tot schoonzus was bevallen!
    Is de 2e x dat we oom en tante zijn geworden.

Maar het lijkt me nog specialer als het je eigen zus of broer is!

Succes met wachten

14. Hope3

Hope3 Lid

Dec 5, 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Want spannend zeg, wordt het dan toch een "sinterklaas kindje":)

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Oh wat leuk!!
    Ik hoop voor haar dat ze snel bevalt en dat het niet zolang meer hoeft te duren!;)

16. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Mijn nichtje is op onze trouwdag geboren. Om dit te vieren gingen we uiteten, maar ik had al zo'n voorgevoel (wel bijzonder, 2 weken te vroeg), dus voor vertrek cadeau al helemaal klaargelegd en telefoon naast me in restaurant. En idd!!! Dus toetje overgeslagen en hup die kant op! Inmiddels alweer 3 jaar geleden. Mijn zus inmiddels bevallen van tweede dochtertje, een week na mijn bevalling! Die 2 meiden groeien leuk samen op! Tante zijn is zo leuk!!!

Zelf ook opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. donderdagochtend ingeleid, vrijdag 13:00 geboren.

Succes met wachten!

17. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    heey malka
    mooie naam heeft je dochter trouwens

18. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Thanx! Die van jou ook;)
    Heeft ze ook nog een tweede naam?

19. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    2,561
    0
    0
    Friesland
    `nee ze heeft maar 1naam
    alleen amber

20. Revit

Revit Niet meer actief

Pfft het schiet echt niet op hier! BAHBAHBAH
    Zuslief heeft nog steeds maar 1cm ontsluiting, ben er vanmiddag ff geweest. Weeen worden wel heftiger, maar het doet niks.. Als er vannacht niet gebeurt houden ze morgen (vandaag) een rustdag en gaan ze Maandag verder. Zou het kindje dan toch op de uitgerekende datum komen!? Het is iig geen sinterklaaskindje geworden, haha.
    Dit is echt zo zenuwslopend voor ons allen! & nu ga ik slapen! Welterusten!

Share This Page