Sterkte voor je zus! En natuurlijk ook een beetje voor jou, hihi. Weet nou nooit voor wie het het moeilijkst is, degene die bevalt of degene die erop wacht en niks kan doen..Kan me voorstellen dat het jou ook frustreert in ieder geval. Hopelijk zet het toch vandaag door en ben je vanmiddag tante!
Nou dat kan ik je vertellen voor wie het het moeilijkst is pfff Na 2 kinderen is te hebben gebaard is geen twijfel over mogelijk! @ TS spannend hoor, hoop dat ze snel een lief klein gezond kindje in haar armen mag sluiten
Spannend hoor! Maar is het niet gevaarlijk zo voor de kleine ivm zwangerschapsvergiftiging? Dacht dat ze de kleine dan zo snel mogelijk willen halen?
Ik heb t maar van 1 kant meegemaakt (ben nog geen tante) maar ik vond t prettig dat ik aan het bevallen was, ik wist precies wat ik voelde (ok was niet prettig haha) en mijn vriend moest maar 'toekijken' hoe ik pijn had en wat er allemaal gebeurde. (Ik geloof dat hij eerder een trauma heeft opgelopen van de vacuumpomp en een schaar dan ik zullen we maar zeggen) Vond t eigenlijk zieliger voor hem haha. Ik reageerde eigenlijk op het zinnetje van PinkParadise dat het zenuwslopend is voor iedereen, dat ik me dat goed voor kan stellen. Maar wil daarmee absoluut de heftigheid van een bevalling niet ontkennen hoor en sorry alvast als ik daarmee iemand voor het hoofd stoot. PinkParadise, ik hoop echt dat je zus snel haar kindje in haar armen kan sluiten.
nou ben benieuwd of het vandaag dan komt.. pff erg hoor zo lang pijn hebben. hoop dat de baby snel komt xx
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEIDEN HET IS ZOVER! Werd gebeld om half 12 dat de vliezen gebroken waren en ze 3cm ontsluiting had. Half uur later word ik gebeld dat ze 10cm ontsluiting heeft! K VANDAAG WORD IK TANTE! Ik ga snel douchen en na t ziekenhuis crossen! Vanmiddag meer!
ik wil ook wel in en half uur vn 3 naar 10 gaan spannend hoor! en alvast gefeli!!!! we horen het hier wel he
Ah dan toch de lang verwachte spruit! Wat een fijne zus ben jij zeg! Zo een had ik er ook wel gewilt. Nja ok ik had sowieso n zus gewilt maar zo'n melevende fijne als jij zeker! Veel plezier daaro en hopelijk alles goed met moeders en kind! En met papa want las net over trauma's van sharen en vacuum pompen dus...
Goh wat een spannend topic, heb net alle bladzijden gelezen en dat doe ik niet vaak Is de baby er al en is alles goed gegaan??