Wat was jou reden om je hier op ZSP aan te melden?

Discussie in 'De lounge' gestart door maranka, 20 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Hoi Allemaal,

Voor mij is het alweer dik 2,5 jr geleden dat ik me aanmelde.
    Ik had net samen met mannetje(toen nog vriendlief) besloten om de pil de deur uit te doen.
    Ik was op internet op zoek naar zo veel mogelijk informatie om zwanger te worden.
    En hier op zwangerschapspagina vond ik precies wat ik zocht.
    Meiden die precies hetzelfde meemaakten als ik en zo onzettend veel info dat ik nu niet meer verbaasd ben van mijn titel Expert Member onder mijn Nickname.

Maar.............. wat zocht jij op Zwangerschapspagina en waarom melde je je aan?

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat ik zocht weet ik niet meer, maar ik weet wel dat ik via Google hier terecht kwam toen ik al 6 maanden zwanger was. Ik vond het hier meteen gezellig en heb me dus ook aangemeld. Dat is nu ruim 2,5 jaar geleden en ik kom hier nog steeds dagelijks ;).

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik kwam hier ook via google terecht, nadat we de pillen vaarwel hadden gezegd.

Wilde informatie voor wat me te wachten stond en mn ei af en toe even kwijt hier haha

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

via google omdat ik iets wou weten over het voedingschema van me oudste dochter toen.

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Omdat de pil de deur uit ging en ik er over wilde praten. En dat kan ik mijn man toch niet allemaal aan doen?! Die zou gek worden van al dat geleuter....

6. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Via google kwam ik hier terecht. November 2009 ben ik gestopt met de pil en zocht leuke forums om te kletsen over zwanger worden en inmiddels zwanger zijn!

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Hetzelfde als jij Maranka.

Nu dik 3 jaar geleden. Nu voor de tweede keer zwanger.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Via mijn vriendin die zich hier had aangemeld. Dat was eind 2006 net toen we beslotten hadden voor een derde te gaan.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Even offtopic

@ Bosi: ik zie nu pas dat jullie weer zwanger zijn, wat leuk zeg! Hartelijk gefeliciteerd! :)

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ruim 2 jaar geleden hier aangemeld (gevonden via google), ik was toen net gestopt met de pil vanwege de kinderwens en had allerlei vragen.
    Inmiddels een zoontje van een jaar en ben hier nog dagelijks te vinden :D

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb zwpagina ook via de google gevonden ( 14 feb 2006)mijn man en ik waren toen net een half jaar gestopt met de pil.
    Ik heb me toen wel aangemeld onder een andere nickname, door de veranderingen een paar maanden geleden heb ik me dus aangemeld onder een andere nickname.
    Ben erg blij dat ik dit forum heb gevonden want ik er veel meiden leren kennen die in dezelfde situatie zitten als wij.
    En dat we elkaar goed kunnen steunen:)

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik kwam hier door Google!
    Normaliter blijf ik niet lang actief op een forum, maar nu ben ik echt blijven plakken!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    nou.. dat tweede streepje kwam en had meteen 100 vragen en kon hier super goed terecht!

14. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Via Google en las daarna alleen een tijdje mee.
    Op een gegeven moment moest ik van mezelf op één of andere topic reageren, toen heb ik me dus aangemeld. En ben blijven plakken... :)

15. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik kwam hier eind 2006 omdat ik een miskraam had gehad en me bijzonder verdrietig voelde. Ik heb echt veel aan het forum gehad en blijf nog steeds ´hangen´, maar nu vooral bij ´baby en dreumes´ omdat ik ondertussen een dochter en een zoon heb!

groetjes
    Amber

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ik was zwanger en zocht iets via google erover. Kwam op zw.pag en spitte de site ene beetje door. heb toen nog even een tijdje alleen meegelezen en op gegeven mom aangemeld. En nu ben ik dagelijks hier te vinden (TE vaak volgens vriendlief)

17. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    off topic: november 2009 gestopt en toch al 27 weken zwanger:(

On topic: was aan het googlen naar info over stoppen met de pil en zwangerschap en kwam o.a. op deze site terecht. Ben hier blijven hangen omdat het een zeer uitgebreide, makkelijke en snelle site is. Eerst meegelezen en later ook geregistreerd

18. Angelina

Angelina Niet meer actief

Via google....

Maar waar ik op zocht weet ik niet meer.... Is ook alweer een poosje geleden ;)

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

via google, ik las al een tijdje mee en wou gewoon gezellig meekletsen, ik heb nog nooit zo´n druk, gezellig forum gevonden en die vind ik ook nooit weer, en ach....anders ga ik in mijn vrije tijd geld uitgeven dus dit is een goed alternatief! :D

20. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    via google waarom weet ik niet meer.

Deel Deze Pagina