Ben ik nou gek???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mams2, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams2

Mams2 Nieuw lid

7 mrt 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik weet even niet meer wat te doen en waar het te zoeken, dus kom ik bij jullie.
    Ik ben 40 en moeder van 2. Nu was ik 8 dagen over tijd en begon te menstrueren. Normaal duurt dat 1 tot 1, wk, maar nu maar 3 dagen, geen echte krampen ( normaal wel) en nagenoeg geen stolsels. Het bloed zag rood.(sorry voor de onsmakelijke details) Alle testen blijven negatief. Ikzelf heb het gevoel dat ik wel zwanger ben, mijn borsten zijn voller, de aderen zijn te zien, veel duizelig, blijf een beetje dat lichte krampgevoel houden.
    Ben ik nu gek aan het worden?
    Hebben jullie hier ervaring mee en wat raden jullie aan. Ik woon in een boerengehucht en de huisarts is er zo 1 van als het zo is, dan is het zo, maar negatieve test is negatief. En ik voel me wat ongemakkelijk om met dit verhaal aan te komen, hij verklaart me voor gek.( maar ja, wie volgens mij niet ) Als het wel zo is, is het meer dan welkom hoor, maar moet ik naar een gyn omdat ik 6 jaar geleden bij de bevalling kantje boord heb gelegen door een baarmoederruptuur. Alvast bedankt, mams2

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hoi mams2,

Wat een onzekerheid voor je, bah. Niet dat ik je nog onzekerder wil maken, maar komt vroege overgang voor in jouw familie? Het klinkt ernaar dat je hormoonhuishouding van slag is, maar negatieve testen zeggen geen HCG in je urine, dus geen zwangerschap. Of duurde het bij je vorige zwangerschappen ook langer voordat je een posi test had?

Groetjes Patricia

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    lijkt mij dat als je zwanger bent en 8 dagen overtijd bent dat je testen dan wel iets aan geven! Misschien indd de overgang? Hormoon huishouding kan ook gewoon verstoord zijn zonder een reden!

4. Mams2

Mams2 Nieuw lid

7 mrt 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Wie weet, niet te hopen nu al, maar ok niets is uit te sluiten... Normaal ben ik behoorlijk regelmatig ongesteld. Anders toch maar een rondje huisarts volgende week.
    Volgens mij komt het bij ons in de familie niet voor, mijn moeder moest haar eierstokken al heel vroeg laten verwijderen ivm cystes, dus daar heb ik niet echt een vergelijk aan aangezien zij daardoor al vroeg in de overgang kwam.

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik testen eerst ook negatief, maar voelde mij wel zwanger. Geen bloedverlies, maar dat kan wel.

Een weekje wachten, dan testen en als je weer negatief test actie ondernemen.

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik zat ook te denken aan de overgang. Ik zou toch even langsgaan bij de huisarts, als je het helemaal zeker wilt weten. Door middel van een bloedtest kunnen ze dit makkelijk achterhalen.

Liefs!

Deel Deze Pagina