moeilijk poepen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babylaney, 8 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    zit nu op dag 29.. Op dag 26 en 27 had ik 10 min een ongi gevoel.. Op dag 28 had ik geen ongi gevoel meer.. Wel viel me op dag ik lange tijd niet meer na de wc was geweest ( voor een grote boodschap ).. Ik was aan het denken en kon het me niet echt meer herinneren. Denk dat ik op dag 27 en 28 niet na de wc ben geweest hiervoor.. Terwijl ik normaal toch netjes elke dag wel 1 of 2x moet..

Toen ik vannacht eindelijk na de wc ging, ging het ook echt moeilijk.. Klinkt misschien vies,, maar leek wel alsof het vastzat of iets.. Uiteindelijk na 10 min toch gelukt.. Dit was ook maar weinig en hard.

Ik had ergens gelezen dat sommige zwangere vrouwen in het begin last krijgen van hun darmen.. Wordt dit hiermee bedoelt? Of bedoelen ze iets anders?

2. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat kan zeker een zwangerschapskwaaltje zijn. Ik had er ook last van tijdens mn zwangerschap en erna.
    Maar het kan ook gewoon met je voedsel te maken hhebben. Dat je iets hebt gegeten waardoor je darmen helemaal vast komen te zitten en dan gaat poepen heeel erg moeilijk. Veel vezels eten en veel drinken helpt.
    Wanneer is je NOD?

3. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Ja als mijn cyclus 28 dagen is is vandaag mijn NOD.. Maar ik heb dus geen idee wat mijn cyclus is omdat ik heel onregelmatig ben.. Wel vanaf deze cyclus bezig mt etos zwanger worden om die wat regelmatiger proberen te krijgen..

Durf eigenlijk niet echt te testen.. Hoop het zo.. maar ben zo bang voor die teleurstelling als hij negatief is.. Mijn pillen van etos lopen door tot maandag.. Dus dan moet ik zoiezo nieuwe halen.. Ga denk ik dan ff testen. want zou die positief zijn, dan moet ik andere pillen halen..

4. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik heb in het begin van mijn zw heel veel last hiervan gehad. Nu wat minder.
    Duim voor je.

5. fafje

fafje Niet meer actief

Ook ik heb er bij beide zs last (gehad)....ook terwijl ik normaal een goed stoelgang heb...maar nu is het (sorry bah) keutelig...hard en niet fijn gewoon!

Duurt 2 a 3 dgn voor ik weer es kan gaan :(

succes en sterkte poeperd! :)

6. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    jah bij mij is het ook zo.. als ik ga .. is het hard en keutelig.. sorry voor de beschrijving

7. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    neem even wat extra vezels in je yochurtje ( zemelen ) en eet wat vijgen en je hebt van rooscive een limonade die het ook een beetje opwekken ( spciaal voor als je verstopt zit overal verkrijgbaar )

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Elke dag 's ochtends en 's avonds een beetje "stand"-yoghurt eten, en inderdaad - pruimensiroop van roosvicee (laxo) of van de natuurwinkel.

Veel vers fruit en groente eten ook. Sommige mensen krijgen juist van teveel vezels last.

Heb je al getest ondertussen? ;)

Let op, van etos zwanger worden pillen krijgen sommige meiden juist een langere cyclus... ik waarschuw maar dat je niet al te blij wordt zodra je overtijd bent en dan blijkt je cyclus gewoon langer en word je gewoon ongesteld... :(

9. babylaney

babylaney Lid

25 nov 2009
    73
    0
    0
    Ja ik weet dat sommige meiden er een langere cyclus van hebben gekregen.. Verschilt per persoon.. sommige krijgen een kortere, sommige een langere en sommigen merken niks.

Vind het wel raar dat ik dan rond dag 14 steekjes in mijn eileiders heb gevoeld.. Dit duurde tot dag 17 ongeveer en gebeurde als ik savonds eindelijk rustig zat.. Had ergens gelezen dat je ei ook zo voelt. dus ik dacht... misschien is het mijn ei.. dus wel de hele tijd geklust.. Ik heb toen de hele tijd om de dag.. en de rest van de cyclus 1x per 3 dagen of ook om de dag..

Ook heb ik 4 dagen ongi gevoel gehad.. Dit was maar ff en dan was t over.. Duurt maar 5/10 minuten..

Weet ook nog niet wat voor effect etos zw op mij heeft,, omdat dit mijn eerste cyclus met dit product is..

Deel Deze Pagina