hey, we hebben 4 dagen geleden een inseminatie gehad... en ik weet t niet. ik voel vanalles... en ik weet niet of ik t voel omdat ik t WIL voelen of omdat ik t voel omdat t er ook echt is....en soms voel ik weer helemaal niks, nada noppes... mijn ''klachtjes'' - strakke onderbuik. - soms krampjes/steekjes in de onderbuik - soms steekjes in mijn liezen. - slijmverlies. - als iemand bij wijze van spreken al naar mij wijst kan ik al huilen. kan iemand me even met beide benen op de grons zetten? zit pas 4 (!) dagen na de iui... en moet nog meer dan een week wachten en zit mezelf nu al gek te maken... pfff.. zo dat ben ik kwijt..
Ohjee meid, dat is lastig. Ik had in de week na de eisprong ook direct al klachten. Wil je niet valse hoop geven hoor! Ik dacht toen ook van nou ik verbeeld het mezelf of het komt door de medicijnen maar 2 weken later toen ik nog steeds klachten had testte ik positief. Heel veel succes en hoop het beste voor je!
weet je wat t ook is.. sinds een hele lange tijd heb ik weer hoop, en t idee dat t wel voor ons is weggelegd.. en ik voel me gewoon super!!!!! en ergens in mijn hoofd zit iets dat zegt.. ja deze ronde word t!! maar ben zo bang voor een teleurstelling
oh ja dat hoop ik ook zo erg!! vandaag voel ik dus weer helemaal niks.. maar ja ben ook druk dus heb geen tijd om erop te letten.. haha.. had niet gedacht dat ik zo'n stresskipje zou zijn.. dacht die wachtweken doe ik wel ff.. nou niet dus... heb t idee dat t me eerder allemaal makkelijker afging ofzo..
Ik voel ook vanalles! Dezelfde symptomen als jou, dus ik hoop dat we goed zitten! Heb alleen geen iui gehad maar wel woensdag een positieve ovutest EN natuurlijk goed geklust!! Succes en we moeten samen maar gewoon wachten!
ja dat wachten is vreselijk.... morgen is t 4 jaar geleden dat we de pil de deur uit gedaan hebben, dus t word onderhand wel eens tijd voor een positieve test en een plakker!!
het is je gegund!! (oefen je geduld maar alvast.. je hebt het straks nog heel hard nodig als ze een jaar of 1,5 zijn hihi) Best of luck!!
Op verzoek : hier was ik er heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden en testte alleen maar om oma uit te lokken, dus had geen enkel klachtje die zou kunnen wijzen op... En in andere maanden voelde ik van alles en was ik niet zwanger. Dus, kan beide kanten op! Hopelijk voor jullie eindelijk de goede!
Vervelend he, dat wachten...Ik hoop van harte dat het raak is voor jullie en dat het kleintje blijft plakken. Wij hebben zelf "maar" 2x hoeven wachten, onze 2e ICSI was raak, maar het is toch elke keer een slopende tijd vol hoop en wanhoop... Ik zal voor jullie duimen. Zo veel mogelijk leuke dingen gaan doen en lekker bezig blijven en probeer er niet al te veel over na te denken....
ja gelukkig moet ik wel werken, en ben ik niet de hele tijd thuis.. zou echt compleet gek worden denk ik... Ik heb van t weekend testen gekocht van de kruidvat 1 en van clear bleu 1... ze liggen nog steeds op de tafel.. ik had mijn man gevraagd om ze te verstoppelen, maar ze liggen er nog.. en mijn oog word er gewoon naar toe getrokken.... dat was eigenlijk een rede voor mij om geen testen in huis te hebben haha, word er een soort van testmaniak van. vandaag is het ook 4 jaar geleden dat we met de pil gestopt zijn... pff.. maar goed... het moet gewoon ooit lukken! ik kan nog steeds niks opmaken van mijn klachten.. voel me vreemd... heb t zwanger zijn in mijn hoofd zitten, maar durf niet zo goed dat te denken... erg raar.. nog steeds een strakke onderbuik....steeds t idee dat ik moet plassen terwijl ik niet hoef.. kan huilen om alles..ben moe.... slaap ook slecht.. maar tegelijkertijd voel ik me ook goed en blij.. haha en onzeker.. allemaal zoooo dubbele gevoelens enzo..
juffie: ja t is ook spannend... maar er zit ook ergens in mijn hoofd dat het zwanger worden gebeuren altijd bij andere gebeurd.. en niet bij mij...
In principe is het nog te vroeg om klachtjes te hebben. Vier dagen na inseminatie voelde ik nooit wat. Logisch want pas na de innestelling ga je HCG aanmaken en daar gaat je lijf dan op reageren. Ik voelde altijd wanneer ik zwanger was. Maar dat was dan wel een paar dagen voor nod. Dan had ik steekjes in mijn buik. Das het enige wat bij mij alarmbellen deed rinkelen. Maar ik lees wel vaker dan vrouwen direct vanalles voelen..of het tussen je oren zit, geen idee...het kan gewoon goed raak zijn!! ..of niet.. Spannend hoor.....ik duim heel hard voor je dat het gelukt is.....je hebt al een voorsprongetje, het zaad is in de bm gebracht, dus al een eind opweg.
Nou weet je wat heel gek was. Ik weet altijd precies wanneer mijn ovulatie is. We hebben toen dus ook geklust. Na het klussen moest ik een week lang enorm plassen. Dat was echt opvallend. Daarnaast was er een stemmetje dat zei dat het goed zat....................ik testte de eerste keer 6 dagen voor NOD en niks.......toen dacht ik nou zal dan wel niet. Toch bleef ik het gevoel houden. Ik testte 4 dagen voor NOD en jawel hoor, zwanger........ Het kan dus wel degelijk. Ik merkte het gewoon altijd aan mijn lijf dat ik zwanger was/ben. Ook al voor mijn Nod. Dat was bij mijn tweede zwangerschap ook.
aloe: klinkt positief voor mij zo haha.. kom er net achter dat manlief toch mijn testen verstopt heeft, maar niet alles hahahahahhaa
Spannend hoor, ik merkte het zelf vanaf 8 dpo eigenlijk. Steken in mijn liezen ook en misselijk. Ik hoop dat je gauw posi test!! Duimen draaien hier!