Vandaag onverwacht begonnen met ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rijswijkse, 20 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    dat is heel k*t... je zit dan nu op 2wk na de punctie hè.. dan denk ik dat je wel iets had moeten zien. Missch morgen nog een testje doen?

2. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Dat denk ik dus oom. Dus ga er wel vanuit dat het mislukt is. Morgen doe ik voor de zekerheid nog een test. Als die ook negatief is, dan ga ik er sowieso vanuit dat het mislukt is. Op naar de volgende ronde!

3. nvbr

nvbr Bekend lid

4 feb 2014
    901
    578
    93
    Wat vreselijk zuur trouwens... Lees dat je alles ook opnieuw moet doen ivm weinig eitjes en 1 bevruchting . Dan zit je al gauw aan drie keer ivf. Of telde deze poging als je eerste omdat je bij de echte eerste geen eitjes had? Had je bij je iui's wel altijd eitjes?

4. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Deze poging telde als de eerste. Bij die andere poging heb ik geen punctie gehad, dus die telde niet. Ik moet idd alles weer opnieuw doen, dat is wel balen dat er geen cryo's waren. Bij de iui's heb ik 1 eitje gehad en 1 poging waren t er 2. Toen ook al omhoog gegaan met hormonen. We willen sowieso nog 1 poging hier proberen en als dat niet lukt, willen we kijken wat de mogelijkheden in het buitenland zijn. Moeten we dan even uitzoeken ook ivm vergoedingen en wat we zelf moeten bijleggen.

5. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    oh balen zeg zonnebloem 6 Hopen dat 2018 je wens uit mag komen!
    Gelukkig nieuw jaar iedereen en dat we allemaal snel zwanger zijn ;)

Ik moet woensdag alweer naar het ziekenhuis en heb me nog meer verdiept in het ivf verhaal en vooral de punctie :cry: ik moet google verwijderen ;)

6. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Hoe is het iedereen?
    Zonnebloem6 woon je een beetje dichtbij of moet je een aar uur rijden voor het buitenland?
    Wil je naar duitsland of belgie?
    Kunnen ze daar meer vor jou doen?

Wat gaat het snel allemaal,vandaag alweer 2 weken bezig.
    Vanmorgen echo gehad en zag er goed uit volgens mij,ik ga 150 ganal f spuiten als het goed is,krijg straks een belletje of het allemaal doorgaat.
    Links zaten 10 eicellen en recht 3 vandaar de hogere dosis.

7. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    We willen denk ik richting Gent. Dat is 90 km voor ons. Duitsland is meer dan het dubbele. Wat ze voor ons meer kunnen doen, moet ik even uitzoeken. Zal tegen die tijd wel een intake of iets moeten plannen.
    Morgen moet ik bloedprikken ipv vrijdag. Ik heb vrijdag een crematie en niet in de gelegenheid om bloed te prikken. Maargoed ik weet de uitslag al.

Fijn dat het er goed uitziet bij jou en al aardig wat follikels! Ben je al gebeld of het doorgaat??

8. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Gent heeft wel contracten met zo'n beetje elke verzekering dus waarschijnlijk krijg je 100% van het nederlands tarief vergoed. Voor ons is het erg ver, anders waren wij gelijk daar heen gegaan..

9. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    90 km is behoorlijk stukje,moet je alleen punctie en terug plaatsing naar gent?
    Ga je deze poging hier nog hier doen?
    Moet je nu een maand rust houden of ga je direct door?

Gaan ze allemaal groeien dan die folikols?
    1 kant vond ze mooi en de rechter kant wat minder.
    Om 12 uur belde ze en mijn bloed zag er perfect uit zei ze.
    Dus vanavond 2 prikken.

10. Zonnebloem6

Zonnebloem6 Actief lid

12 aug 2015
    206
    12
    18
    Noord Brabant
    Ik moet dan inderdaad ook even kijken of mijn ziekenhuis samenwerkt of wil werken met Gent. Maar de volgende doen we nog hier. Volgens mij moeten we een maand rust houden voordat we verder mogen.

Ik heb geen idee of ze allemaal gaan groeien. Ik heb daar geen ervaring in. Ik had er maar 2 en die kwamen ook pas na 2 weken spuiten ongeveer. Heb namelijk 25 dagen moeten spuiten voor de punctie.

11. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    pff 25 dagen dat is lang!
    Ik ben benieuwd,volgende week moet ik terug komen en zien we wel.

Deel Deze Pagina