ik ben 4 jaar gepest en toen werd ik opeens heel erg populair en heb ik zelf ook gepest. maar heb zelf niet zo erg gepest als dat ik gepest ben.
ik ben niet gepest en naar mijn weten heb ik ook niemand gepest. Ik kwam meestal op voor degenen die dat zelf niet durfden, had nogal een grote bek. 1 meisje zij tegen dr vader dat ze niet meer naar school durfde door mij (groep 8) meisje zat op judo, voetbal, was beresterk en qua bouw net een vent. Zij pakte altijd degenen die niks terug durfden te zeggen, toen ben ik een keer zo boos geworden dat ze dus niet meer naar school durfde. Die vader kwam op school samen met mn moeder en hij wilde wel weten wie ik was. Hij zag mij: 3 turven hoog en broodmager en kwam niet meer bij van het lachen. Hij gaf mn moeder een hand en zei tegen de leraar: ik zal zeggen dat ze zich niet meer aanstelt en zorg dat ze binnen het half uur op school staat
Ik werd altijd gepest tot ik 16 was, toen was ik het zo zat. De eerste die mij peste was een jongen en die heb ik zo hard in zijn edele delen geschopt dat hij me wel met rust liet, vanaf die tijd niet meer gepest. Ben er vorige jaar mee naar de psycholoog geweest omdat het gepest worden me wel erg hoog zat, dat merkte ik tijden mijn bblopleiding in de kinderopvang. Durfde gewoon niks tegen de kinderen in te gaan als ze zich niet aan de regels hielden.
Ik ben nooit gepest en heb naar mijn idee ook nog nooit iemand gepest. Ik heb echt wel eens dingen gezegd die niet aardig waren maar sowieso had ik niet 1 pispaaltje en de dingen die ik zei waren ook niet zo erg dat het als pesten gezien kan worden denk ik. Ik weet wel dat ik 1 keer tegen een meisje heb gezegd dat ze echt vreselijk stonk en dat dat weleens de reden kon zijn waarom ze het moeilijk vond om vrienden te maken. Maar dat bedoelde ik echt goed! Helaas zag zij dit anders... Ik weet wel dat veel mensen altijd een beetje angstig waren dat ik ze wel als pispaaltje ging zien dus iedereen deed altijd super aardig tegen me. Dat was wel makkelijk haha. O ik ben trouwens alles behalve ordinair of een vechtertje hoor.
nooit gepest... altijd gepest... reden: nooit zo'n meeloper geweest, ging altijd mn eigen weg..... nog steeds eigenlijk.... en val nog steeds overal buiten... maar vind het wel prima zo..... ik ben ik....
Ik ben niet gepest en heb zelf ook niemand gepest.. In mijn beleving hadden wij ook een hele leuke tijd op de basisschool en ging iedereen met iedereen om.. Maar goed beleving van iedereen is anders, maar we hadden niet echt groepjes enzo..
Ze hebben het geprobeerd omdat ik rood haar heb, ik heb me alleen nooit laten pesten. Dus het was snel klaar.
Ik ben nooit echt gepest, wel had ik ruzie met één meisje, die toevallig een grote familie had. Die familie bestond uit etterbakjes, dus ja, als ik die tegen kwam was het nooit zo leuk En zelf pesten, niet echt. Wel een paar keer een meisje uit de klas achterna gezeten met een doorn van een roos op neuzen en dan zeggen "waaahhh wij zijn een neushoorn" Wij wisten dat dat meisje dat niet leuk vond. Achteraf wel zielig...
Ik ben gepest omdat ik zo lang en dun was in de 6e klas lagere school, en 1e klas middelbare school. Ik heb daar toen een flink minderwaardigheidscomplex van gehad over mijn dunne uiterlijk. Vanaf de 2e klas middelbare school werd dat minder doordat ik mijn eigen gepest ging projecteren op iemand anders.... ... Toen heb ik samen met ons vaste groepje van 4 vriendinnen meegedaan met het pesten van een ander klasgenootje. We sloten haar buiten ons groepje, en maakten haar voor van alles en nog wat uit, dit ging een paar maand zo door. Haar ouders zijn later hiervoor op school gaan praten en met haar ging het helemaal niet goed en ging met tegenzin naar school door ons. Toen moesten wij excuus maken en ons anders opstellen. Dat heb ik wel gedaan, en dat was een opluchting. Want ik had toen al lang spijt van de dingen die we hadden gedaan. Achteraf heb ik best spijt, maar daardoor wel geleerd dat het pesten van een ander, je eigen sores niet oplost.
Ben behoorlijk gepest op de basisschool en middelbare school en dat allemaal door 1 "vriendinnetje" van de basisschool. Stookte de hele klas tegen mij op als ze weer eens zo'n bui had. Vreselijk mens, is later ook volkomen ontspoort. Maar toen ik naar de Middelbare ging was ik inmiddels al zo "geknakt" dat ik echt een heel makkelijk slachtoffer was. Pas in 4 Havo ging de knop om in mijn hoofd en besloot ik dat ik helemaal niet bij hen wilde horen en dat ik mijn eigen gang wel ging. Vanaf dat moment ging iedereen anders tegen mij doen en was het afgelopen. Ik snapte er helemaal niks van... Ben zelfs nog naar het examenfeest van mijn grootste kwelgeest geweest. Het kan raar lopen... Heb er wel nog lang last van gehad, dat ik altijd bang was dat vriendinnen me niet leuk genoeg zouden vinden enzo. Gevolg is dat ik veel meer vrienden heb dan vriendinnen, want die zijn zo lekker eerlijk en direct. Mijn beste vriendin ook pas leren kennen toen ik 18 was.
ik heb nooit iemand gepest, maar ben zelf wel behoorlijk gepest. toen ik mijn spreekbeurt hield over mijn bruine band in karate was het over
jep, gepest, lagere school en begin middelbare zelfs gepest door twee juffen (basisischool, het goede voorbeeld voor de kinderen en dus het begin van de ellende) en twee leraren (een op vwo en een nog wel op de uni) Was te lief en verlegen (en voor de docenten blijkbaar te slim zucht) nu niet meer verlegen
ik ben altijd gepest geweest tot het 3de middelbaar dan hadde ze enorm respect voor mij (1ne meisje in de klas sinds 1ste middelbaar ) heb er letterlijk voor gevochten maar het was het waard
Ben mijn hele schooltijd gepest tot aan de vierde klas, toen was het plotseling voorbij. Het waren van die meisjes die een paar opleidingsniveautjes lager zaten en het thuis minder goed hadden dan ik, dus daarom moesten ze mijn geluk maar proberen te verstoren.
Vanaf groep 2, kleuterklas ben ik gepest tot mijn 4e jaar MAVO.. Toen begon school pas leuk te worden. In groep 2 overleed mijn vader en ik at mijn verdriet weg.. kwam dus flink aan en werd emotioneel een heel makkelijk slachtoffer. Dit is nooit weggegaan en ben eigenlijk altijd fors en verlegen gebleven. Als het nu zou gebeuren zullen ze gelijk een mep in hun gezicht van me krijgen. Ben er wel sterker uitgekomen voor mijn gevoel!! (best trots op mezelf nu) Zelf wel s geprobeerd te pesten (zodat ik erbij zou horen) maar uiteindelijk nooit echt gepest.. kon het niet over mijn hart krijgen.