Ik ben 35 weken precies zwanger.. Ben voor de 2e keer opgenomen in het Ziekenhuis nu ook met veel pijnlijke harde buiken .. Ctg scans gehad vandaag en gister ... Nu als ik een harde buik heb word de hartslag van de baby 193/194/195 terwijl hij zonder harde buik tussen de 140/145 zit kan iemand me misschien hier uit leggen wat dat betekend.. Heb vanmiddag 2,5 uur aan de ctg gezeten.. Vanavond weer lang aan de ctg ik werd afgekoppeld en weg was ze.. Vanmiddag zeiden de alleen dat ze bang zijn voor vroeg geboorte en het in de gaten willen houden.. Niks word gezegd wat ik kan verwachten .. Wanneer ik misschien naar huis Zou mogen of dat ik hier misschien tot de bevalling moet blijven.. Hoe het überhaupt met de baby gaat .. Ik ken alleen hartslag daling.. Ook hoe lang ik bloed vrij moet zijn.. Ik mag alleen naar de wc verder nergens heen ook niet in de rolstoel .. Ze doen van alles en Ik weet niks... Heel vervelend is dat . Ook mis ik gewoon me kids me huisje me bed en heel eerlijk laat de baby maar komen denk ik nu vaak.. Al is het te vroeg , het is niet te te te vroeg zeg maar.. Groei echo was ook goed vanmiddag .. Maar kwa gewicht hou ik me daar niet zo aan vast.. Dat kan zo ineens veranderen.. Sorry voor mijn klaagzang .. Maar ik zit er echt ff doorheen 😢
Misschien heeft je kindje het gewoon even zwaar bij je harde buiken, bij de echte weeën kan dat ook zo zijn. Ik zou morgen toch aandringen op antwoorden want zo in onzekerheid zitten is ook niks! Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat jij en je kindje hier gezond uit komen x
Ik zou vandaag inderdaad even vragen of iemand jou nog gaat vertellen waar je aantoe bent en of ze je kunnen uitleggen wat de hartslagstijgingen betekenen. Heel veel sterkte!
Vandaag was het weer erg vaag.. Hartslag van 104 een tijdje en ineens weer 180 .. Dus weer lang aan de ctg gezeten.. Helaas nog niet thuis.. Op zij. Vroegst maandag als ik geluk heb.. 4e nacht dat ik al niet slaap van de pijnlijke harde buiken.. Ik ben helemaal op.. Ik Ziu echt niet weten hoe ik een bevalling Zou moeten doen 😢... Gesloopt dus
Dus voor de rest nog geen duidelijkheid? Dat is echt k*t! Kan je niet iets krijgen zodat je ff een nachtje door kan slapen zonder dat je die harden buiken voelt? Je bent nu al kapot zo te lezen. Heel veel sterkte!!