Vandaag op controle geweest!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Platliggertje, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Heb 4 prachtige foto's mee gekregen. Moet binnen 4 weken terug gaan.
    De baby schopte fel en het hartje klopte dat het een lieve lust was.
    Beentjes waren echter stijf dicht geknepen, maar dat geeft niet, is nog een beetje vroeg om al duidelijk te kunnen zien of dit kleintje een jongetje of een meisje wordt.
    Ben vandaag 11 weken en 3 dagen zwanger.
    De baby zat mooi op schema (4.33 cm zonder beentjes, dus 5.5 tot 6 cm klein in totaal), de nekplooimeting was uitstekend en mijn 2 zoontjes hebben zich de ogen uit kun hoofd gekeken.
    Ben al een pak geruster nu ik gezien heb dat alles goed gaat.
    Moet enkel nog opletten dat ik de komende 4 weken platte rust houd en van zodra ik een zeurende pijn voel naar het ziekenhuis racen om aan de baxter te gaan liggen tegen de weeën.
    Heb bij mijn vorige zwangerschap ook miserie gehad, in week 19 was de kleine bijna geboren, in week 26 nog eens en in week 32 ook.
    Uiteindelijk is mijn zoon dan geboren in de 36ste week, maar dankzij inentingen (in mijn achterste, redelijk pijnlijk) om de baby zijn longen te laten rijpen, moest hij niet in de couveuse.
    Ik hoop deze keer op een zo min mogelijk gestresste zwangerschap, zo weinig mogelijk onverwachte ziekenhuisbezoekjes en een zo lang mogelijke zwangerschap.
    Volgens de gynae is de gevaarlijke periode ivm miskraam gepasseerd en ik durf eindelijk zwanger te zijn.
    1 mispuntje: ben van 48 kg naar 54 kg gegaan, dat is dus 6 kg bij en moet de derde maand nog beginnen.
    Dat is wat anders dan de 7 kg van de eerste spruit en 8.5 kg van de tweede spruit op het einde van de zwangerschap.
    Ik wordt deze keer een olifant, het verschil in misselijkheid, flauwvallen en verdikken is enorm (deze keer misschien een meisje?).

Vele groetjes, een gerustgestelde en zielsgelukkige Lieve.

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Fijn dat alles goed is! Is toch een hele geruststelling he!
    Geniet er maar lekker van en rust goed uit!

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben blij om te lezen dat het de kleine uk alles goed is.
    En ik hoop dat je deze zwangerschap minder stress heb.
    Groetjes Jolie

Deel Deze Pagina