Vandaag positief getest!!! Topic kan sluiten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 20 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoe gaat het met jou Elvira?
     
  2. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zie duiveltjestopic vanaf blz 101 ;)
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0

    ik ben weer op de hoogte!
    suc6
     
  4. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey Samira,

    Dat je zo lang kunt wachten!!! RESPECT!

    Hoop heel erg voor je dat het raak is!
     
  5. Niet meer actief

    Vandaag nog geen :evil: en ook geen ongi buipijn ofzo, dus we blijven wachten. Doet me erg goed om al die lieve berichtjes te lezen! Dat helpt me zeker bij het volhouden met wachten tot ik hopelijk zondag kan gaan testen!
     
  6. Niet meer actief

    Ik laat het zeker weten als ik getest heb. Bij jou duurde het dus ook al zo lang voordat je ongi werd na het stoppen met de pil. Je hoort dat echt veel. Ik houd daar dus ook rekening mee, dan kan het altijd meevallen, en in het mooiste geval is het raak.......

    liefs Sämira
     
  7. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Heel knap van je hoor, dat je het nog vol houdt!! Ik ga volop mijn duimen draaien voor een mooie positieve test zondag!!! Heel veel succes met het geduldige wachten! Gr Carry
     
  8. Snoepie

    Snoepie Lid

    20 jan 2006
    32
    0
    0
    Ik zou zo lang niet kunnen wachten!
    Ik heb aanstaande zaterdag mijn nod en ik weet zeker dat ik zaterdag al test, ik ben gewoon een stuk ongeduld!! :D

    Groetjes
     
  9. Niet meer actief

    Bedankt Carry! De :evil: zijn nog steeds niet in zicht...dus we blijven hopen. En jij ook heel veel succes met de laatste loodjes he! Nog twee weekjes, spannend hoor! Hoe gaat het verder met je, voel je je nog een beetje goed? Ik zal ook voor jou duimen hoor!

    liefs Sämira
     
  10. Niet meer actief

    Ik vraag me eigenlijk af of de kans in de eerste ronde veel kleiner is om zwanger te worden, omdat je lichaam het allemaal weer zelf moet gaan doen. Ik heb duidelijk de eisprong gevoeld, ben je na het stoppen met de pil meteen 100 % vruchtbaar?

    liefs Sämira
     
  11. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Jeetje, wat een geduld. Ik heb de eerste maand volgens mij wel drie testen gedaan. En dat in de 4e week. Ja, ik was misselijk, had enorme borsten (voor mijn doen), gevoelige tepels (waar ik totaal geen last van had de afgelopen 12 jaar vanwege de pil) kleur op de wangen en voelde me heerlijk. Maar na 21 dagen testen was echt overdreven ongeduldig. Nee, drie dagen overtijd en nog geen test gedaan: Petje af!
     
  12. lot

    lot Actief lid

    21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Oh, en succes he! ik duim met je mee
     
  13. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ja, je bent wel meteen vruchtbaar, het kan alleen zo zijn dat je cyclus niet meteen op orde is door het stoppen met de pil.
    ik heb 2 vriendinnen die meteen aangeteld zijn na het stoppen met de pil
     
  14. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    het kan zijn dat je de eerste ronde zwanger bent geraakt.
    dat was bij mij zo en bij andere ook.
    maar het kan ook komen zoals al eerder is verteld door de pil die je nu bent gestopt en je lichaam helemaal van slag is en je zwager laat voelen.
    ik zie dat je nu 3 dagen overtijd bent?
    dan kan je wel testen denk ik.
    maar sommige vrouwen testen pas na 1 week positief....
    tis onwijs spannend voor jou en en je man!!
    ik ga ook meeduimen ;)
     
  15. pammy

    pammy Actief lid

    `mijn cyclus was meteen na het stoppen regelmatig
    geen een dag overtijd
    hebben het nog een hoop maanden veilig gedaan omdat we toen nog niet de knoop hadden doorgehakt om kinderen te maken


    veel succes in iedergeval
    zal voor iedereen weer een duim rondje doen ;)
     
  16. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik duim ook mee!
    dat mag je voor mij ook doen over 'n paar dagen ;)
     
  17. Niet meer actief

    Ow gelukkig ben je dus wel gewoon vruchtbaar nadat je met de pil gestopt bent. Bij mij schoonzus en een kennis was het ook de eerste keer meteen raak, dus die kans is aanwezig.
    Bij mij zijn de :evil: nog niet gekomen. Ik heb in vlagen wel last van maagpijn en misselijkheid, maar ben bang dat mijn lichaam me ook voor de gek aan het houden is.

    Maar mijn dag kan vandaag niet meer stuk, want mijn man en ik moesten vandaag voor mijn man naar het ziekenhuis. Hij staat onder strenge controle, omdat in december zaadbalkanker werd geconstateerd. Gelukkig was een operatie voldoende, maar het blijft elke maand spannend wanneer we de bloeduitslag krijgen. Maar die was vandaag dus GOED!

    Toen ik vanmiddag vanuit mijn werk in de auto naar huis zat, tijwfelde ik er even aan om alvast een test te halen, maar ik wist mij te beheersen. Ik wil echt nog tot zondag wachten.
     
  18. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Ik heb eerst een ronde gewacht tot de duivels kwamen, daarna zijn we echt begonnen met ronde 1. Ik hoop dat mijn cyclus na 1 keer ongi te zijn geweest een beetje op regel is, anders is het inderdaad erg moeilijk om te weten wanner je nod is~!
     
  19. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou samira dat is ook niet niks met je man!!! sterkte ermee en hopen dat de testen iedere maand positief blijven!!
    en voor jou is de test hopelijk deze maand ook positief
     
  20. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    hoi Sämira ...knap dat je kan wachten ....ik ben blij dat alles oke is met je man ....heel veel suc 6 zondag ik zal duimen voor je
    greetz asjuh
     

Deel Deze Pagina