Vandaag positief getest!!! Topic kan sluiten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 20 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Vanmiddag in de stad vast een test gehaal. Eenmaal thuis kon ik niet meer wachten....en de test geeft aan dat ik zwanger ben!!!! Ik geloof het gewoon niet. Het tweede blauwe streepje verscheen al heel snel. Echt ongelooflijk, in ronde 1 meteen raak!
    Ik juich nog wel een beteje voorzichtig, want hoeveel zekerheid geeft deze test mij? Komt het ook voor dat je daarna weer negatief kan testen? Ik test over een paar dagen nog een keer, maar voel me in ieder geval super nu!
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Proficiat hoor!
    Normaal reageert de test op het hcg-hormoon die in je urine zit, en dit zit er alleen maar in als je zwanger bent. Dus je mag je test wel geloven hoor.

    groetjes kathy
     
  3. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    gefeliciteerd meid, je bent gewoon zwanger!!!
    5 dagen overtijd én een positieve test= 100% zekerheid.
    ZWANGER!
     
  4. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Je bent zwanger

    Liefs An ;)
     
  5. Niet meer actief

    Nou dan begin ik nog maar een beetje harder te juichen!!! Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een zwangerschapsbanner te plaatsen. Hij weigert omdat de karakters in mijn gebruikersnaam waarschijnlijk niet juist zijn. Beetje vreemd, eerder geen problemen mee gehad. Ik heb een ä in mijn gebruikersnaam. Kan iemand mij helpen?

    liefs een gelukkige Sämira
     
  6. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoi ik ben het zelf even: Sämira,

    Ik heb een nieuwe gebruikersnaam: Semmi. Mijn ouder werd helmaal niet meer geaccepteerd bij profiel wijzigingen en de zwangerschapsbanner vond ik toch wel even leuk om te plaatsen.....
    het probleempje is dus al opgelost

    Dus bij nieuwe topics, of bij reacties op berichten is mijn gebrukersnaam voortaan Semmi,

    bedankt voor de felicitaties trouwens!

    liefs Sämira
     
  7. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Deze topic mag dan ook wel gesloten worden, nieuwe topics open ik dan met mijn nieuwe gebruikersnaam, alvast bedankt!

    liefs Sämira
     
  8. Niet meer actief

    het sluiten van de topic bevestig ik hierbij ook nog even met mijn oude gebruikersnaam.
     
  9. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ok, zal er dan een slotje op doen

    Groetjes kathy
     

Deel Deze Pagina