Ik ben op zoek naar meiden die zwanger geworden zijn met een late eisprong. Mijn cyclus is sinds januari (gestopt met nuvaring) tussen de 29 en 35 dagen. 35 is maar een keer gebeurd dus was echt super lang voor mij... Nu zijn we sinds een maandje bezig om zwanger te worden en dacht dat ik m'n eisprong allang gehad had. Kreeg ik rond 23 juli (cyclus dag 24) enorme buikpijn, ovulatie test gedaan, positief! Dus of mijn NOD is deze maand opgeschoven.. Of ik heb echt een late eisprong... Misschien zie ik beren op de weg, maar ik vraag me af of hier vrouwen zijn die hetzelfde hadden en wat jullie ervaringen hiermee zijn. Ik ben een tijd terug bij de Gyn geweest, alles was perfect op de echo te zien... Mijn vriend is een gezonde jongen van 26 jaar, ik ben zelf 23 jaar, dus eigenlijk moeten er geen problemen zijn. Maar het blijft zo spoken.....
Ik heb een heel onregelmatige cyclus (varieert tussen 39 en 80 dagen) en beide keren de 2e ronde zwanger! Zonder ovulatie testen ofzo. Het kan dus echt! Succes en hopelijk hebben jullie ook zoveel geluk!
Ja, hier ook zwanger met een hele late eisprong! Dus het kan zeker!! succes en hopelijk is het snel raak!
Cyclussen tussen de 29 en 35 dagen worden als normale cyclussen beschouwd.. Ook al voelt het voor jou lang Dus dit zijn dan ook geen late eisprongen.
Maar echt niet uit of je laat of vroeg een eisprong hebt. Als je er maar 1 hebt Enig nadeel van een langere cyclus is dat het wat langer duurt per ronde. Hier ook lange cyclus, ei gem op dag 19 en 2 x zwanger geworden hoor
Ik heb ook late eisprongen gehad, was erg onregelmatig maar met ovulatietesten wist ik toch wanneer ik de eisprong had en kon ik er rekening mee houden, hoeft dus echt geen probleem te zijn.
Het kan hoor... geen enkel probleem Alleen wil je wel even aangeven dat zwanger worden niet iets is wat vanzelfsprekend is. Er zijn vrouwen die zonder enige verklaarbare reden jaren bezig zijn om zwanger te worden. Dat een gyn heeft gekeken en dat alles goed is, wil niets zeggen.. er worden namelijk als je in een stadium van MMM komt meerdere onderzoeken gedaan. Daarnaast neem ik aan dat je vriend niet van top tot teen is onderzocht, dat hij een gezonde jongen is of lijkt wil niet zeggen dat zijn zaad ook meteen van goede kwaliteit is. Of dat er misschien iets is met zijn hormoonhuishouding of iets dergelijks. Wat ik wil zeggen is hou er rekening mee dat het ook enige tijd kan duren voordat je zwanger zult worden. Of wellicht behoor jij wel bij de gelukkigen die snel zwanger is. Neem het niet vanzelfsprekend dat je zwanger zult worden. Dit alleen maar om je bewust te maken van het feit dat het ook langer kan duren Hoop voor je dat je snel zwanger bent !
Ja dat ben ik me zeker wel bewust hoor, je ziet het op dit forum helaas een beetje te vaak... Ik had mijn eisprong dus op cyclusdag 23, maar mijn menstruatie is vandaag begonnen, die LF is dus netjes 14 dagen... Voor mij wel een opluchting dat alles tenminste ''goed lijkt''... Voor mij nog geen reden tot paniek, het was pas ronde 1!
Nu zwanger van een eisprong op dag 42. Was een lange cyclus na een miskraam bij 8 weken in juni. Niets mis dus met een later eitje
Ik ben ook zwanger geworden met een eisprong omdat 21 en een wat kortere lf van 10 dagen. Eens dus met de voorgaande dames, dat er niks mis is met een laat ei