Zie mijn test!!!!! Eindelijk na een jaar!!!! Ik ben zo blij!!!!! Eerste dag cyclus was 22 mei. Wat moet ik nu doen? Ik ben al giga misselijk!!!
Gefeliciteerd!!! Nu moet je eerst lekker genieten! Foliumzuur halen, en volgende week eens kijken naar welke vk je wil. Nadenken of je mee wil doen met mvm. Maar vooral GENIETEN!!!
Gefeliciteerd! Ik heb meteen ook al bij een kinderdagverblijf aangemeld, want die waar minn dochter op bso zit is erg gewild met wachtlijst. Hoe vroeger hoe beter.
Gefeliciteerd! nu heb ik ook een vraagje, maandag was mijn nod ik heb die dag 2 Positieve Clearblue testen met zwanger 1-2 weken erop. Mijn vriend en ik waren helemaal blij nu wouden we die zelfde dag voor de zekerheid nog eens testen met een van de apotheek... deze was negatief. Ik heb toch de vk gebeld en zij heeft een afspraak met mij gemaakt voor over 3 weken. Nu ben ik alleen onzeker wat ik er nou mee aan moet, iemand ervaring ? Liefs, sam
Gefeliciteerd!! bel een vk en maak een afspraak (denk dat je nog wel even moet wachten) @Sam91 ....wat vreemd...probeer het nog eens met een test van bijv kruidvat of etos>? En blijft je menstruatie ook uit? en/of andere symptomen? Succes!
Gefeliciteerd! Mijn eerste cyclus dag was 20 mei en maandag getest. En ja zwanger! 1-2 weken stond er op. Ik heb al een verloskundige gebeld en ook al een afspraak staan. Volgens haar ben ik nu 4+2 weken