vandaag positieve ovulatietest CD25 met clomid, morgen met provera beginnen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door gipskruid, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gipskruid

gipskruid Lid

11 mrt 2015
    68
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb deze cyclus clomid 100 mg gebruikt. Op CD10, CD12, CD15 en CD20 follikelmeting met echo. Alle keren waren er geen follikels groter dan 10 mm, alleen op CD10 werd 1 follikel van 9 mm gevonden, die was de keren daarop weg. Mijn bms was op CD10 4 mm en is gegroeid tot 5mm op CD20. Conclusie van mijn gyn: clomid werkt niet bij mij.

Vandaag is CD25 en had ik een afspraak bij de gyn. Ik ga over op spuiten, Gonal F en otrivelle. Om een 'baarmoeder-reset' te doen zoals mijn gyn het noemde zou ik morgen met provera moeten starten. Voor de zekerheid moet ik dan morgenochtend nog wel een zwangerschapstest doen.

Ik kom net thuis van de gyn en zie mijn clearblue digital ovulatietesten liggen. Ik dacht, laat ik voor de grap en zekerheid er ook nog eens een ovulatietest tegen aan gooien. Krijg ik een smiley, de ovulatiestest is vandaag dus positief!!

Wat moet ik nu doen? Ziekenhuis is al dicht. Natuurlijk vanavond wel klussen. En morgenochtend geen provera en het ziekenhuis bellen.

Maar hoe kan dit? Op CD25 een positieve ovulatietest in een clomid-ronde en verder deze ronde alleen maar slechte echo's en metingen gehad! Zal het nu dan nog wel zin hebben deze ronde?

Sorry voor het lange verhaal, maar ben even van de kaart hier. Net spuitles gehad en helemaal vol goede moed aan de volgende ronde met spuiten beginnen, heb ik dit!

Deel Deze Pagina