Vandaag positieve ovulatietest!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fiorentina, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Ja dat vraag ik me ook af. Wanneer het eitje dan komt.
    En of ie nog kan komen als je alweer negatief hebt getest, of dat juist betekent dat ie al gesprongen is en wel of niet bevrucht is. En wel of niet nog leeft (we hopen natuurlijk dat ie nog leeft :))

Wie weet dat?

groetjes Fiorentina

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Ik lees van veel van jullie dat jullie elke dag klussen. Weten jullie dat het veel beter voor de zaadkwaliteit is om het om de dag te doen? Zaad blijft in ieder geval 48 uur leven dus dan zit je zeker goed...

Als je een positieve ovulatietest hebt heb je binnen 24 tot 36 uur je eisprong. Dus zodra je een positieve test hebt klussen en de dag erna niet en de dag daarna dan weer wel, dan zit je zeker weten goed.

groetjes,
    Snoopy

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Fiorentina, als je een positieve test hebt heb je binnen 24 tot 36 uur een eisprong, dus als je de dag erna zelfde tijd een negatieve test hebt is rond dat moment waarschijnlijk je eisprong. Je LH piek is vlak voor je eisprong dus zodra je je eisprong hebt is je LH alweer lager.

4. Debby78

Debby78 Lid

12 sep 2006
    40
    0
    0
    Snoopy1979

deze ronde probeer ik het voor de eerste keer om de dag te klussen.
    Heb vandaag me eisprong,Heb vanochtend geklust.gister en zondag.
    Goed?

5. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    't is bij mij eigenlijk niet zo makkelijk van "deze ronde ga ik om de dag klussen" of "elke dag rond de eisprong". Ik zit hier dan wel op het forum, maar zeg niet tegen mijn man "we moeten nu klussen want ik heb mijn ei". Het is meer iets dat ik voor mezelf hou maar ik probeer natuurlijk dan wel hem aan te zetten tot klussen.
    Het is dus niet als ik soms bij anderen lees zo vrij dat ik dat allemaal maar tegen mn man zeg. Hij zou dat waarschijnlijk toch allemaal niet snappen en zeggen het komt als het komt.
    Maar dit even terzijde.

Groetjes Fiorentina

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Debby, dat is wel goed hoor. Ik heb vandaag mijn ei en heb vanochtend geklust en doen het morgenochtend weer. Dat is hoogstwaarschijnlijk niet meer nodig maar voor de zekerheid toch maar wel,

Fiorentina, lijkt me lastig als je het niet kan delen met je vriend, tenminste zo voelt het voor mij. Hij is zich er heel bewust van wanneer mijn eisprong is en wanneer we moeten. Maar het is voor ons misschien ook wel anders, omdat we in de medische molen lopen. We willen geen kansen verspillen.

groetjes,
    Snoopy

7. Fiorentina

Fiorentina Actief lid

5 mei 2006
    121
    0
    0
    Snoopy, ik ben getrouwd met mijn man.
    Maar het zit niet echt in zijn karakter om daar op die manier mee bezig te zijn. Van nu moeten we en dan hebben we meer kans.
    Het komt ook doordat hij gelovig is (moslim) ik ook trouwens, en dat hij zoiets heeft van het lot (God)bepaalt het en daar kunnen wij mensen toch niet zoveel aandoen. Snap je?
    Maar ik zou het inderdaad wel leuker vinden als ik dat soort dingen met hem zou kunnen delen.

Groetjes Fiorentina

Deel Deze Pagina