Wie neg. test Kruidvat op nod maar toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amelle, 12 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    #1 Amelle, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012
    Ik heb vandaag op mijn nod een test gedaan van Kruidvat (2v5) en die was negatief. Geen licht streepje echt helemaal niks. Maar toch voel ik me zwanger en ik heb geen tekenen voor een naderende menstruatie.

Bij mijn zoon had ik op mijn nod ook een negatieve test en 2 dagen later echt een knaller. Die was niet van Kruidvat maar van Etos eigen merk (beide)

Nu lees ik altijd dat Kruidvat 2v5 zo gevoelig is en er meestal voor de nod nog lichte streepjes geeft.

Wat denken jullie? Moet ik de hoop maar opgeven? En zijn er meiden die zoiets ook hebben gehad en uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn?

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hey Amelle!

Ik hoop precies hetzelfde als jij! Ook negatieve test, maar denk niet dat ik ongesteld word! Misschien nog een paar daagjes wachten en dan weer testen? Succes in ieder geval!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kruidvat is ook gevoelig hoor....als je zwanger bent test je positief....misschien moet je nog even afwachten...

4. Yris

Yris Niet meer actief

Misschien was je ei en/of innestelling iets later deze maand, waardoor je later positief zal testen :) ik duim iig voor een positieve volgende test!

5. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik had op NOD in de ochtend een negatieve kv test en in de avond heeeeeel licht positief.. en moet je nu mijn banner eens zien! :D

6. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Rikki jij geeft me hoop!

Ben nog steeds niet ongesteld. Morgenvroeg gooi ik er weer een testje tegenaan (mocht het nog nodig zijn) ;)

7. Tommatje

Tommatje Actief lid

10 nov 2011
    252
    0
    0
    Hier net hetzelfde. Over enkele dagen nog maar eens testen, wie weet:cool:

8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Spannend, Amelle en Tommatje! Wel showen als het tuurtestjes zijn, hoor! Hoop het echt voor jullie..
    Ik doe er morgen ook weer een. Denk dat het niets wordt, maar je weet het maar nooit!

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    spannend!
    misschien over 2 daagjes nog eens testen

veel succes

10. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Vandaag negatief getest, nog steeds niet ongesteld en zit nu op dag 40 :(

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je ook wanneer je eisprong was? Dmv testen of tempen?

Het kan namelijk ook dat je ei later was dan normaal en je dus nog niet overtijd bent.

12. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Dmv testen. Ik heb tot een week voor mijn vermoedelijke nod getest en 'm niet kunnen vinden. Ik dacht dan zal ik 'm deze keer gewoon niet hebben gehad of gewoon gemist hebben. Maargoed ik zit nu dan al op dag 40 dus het kan goed zijn dat ik een hele late eisprong heb gehad inderdaad. Maarja de laatste keer dat we seks hebben gehad is afgelopen vrijdag dus dan denk ik dat het niks wordt..

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.993
    15.614
    113
    Nabij Utrecht
    Tja zou dan idd een laat ei kunnen zijn. gewoon over een weekje nog een keer testen ;)

Deel Deze Pagina