Ik heb vandaag op mijn nod een test gedaan van Kruidvat (2v5) en die was negatief. Geen licht streepje echt helemaal niks. Maar toch voel ik me zwanger en ik heb geen tekenen voor een naderende menstruatie. Bij mijn zoon had ik op mijn nod ook een negatieve test en 2 dagen later echt een knaller. Die was niet van Kruidvat maar van Etos eigen merk (beide) Nu lees ik altijd dat Kruidvat 2v5 zo gevoelig is en er meestal voor de nod nog lichte streepjes geeft. Wat denken jullie? Moet ik de hoop maar opgeven? En zijn er meiden die zoiets ook hebben gehad en uiteindelijk toch zwanger bleken te zijn?
Hey Amelle! Ik hoop precies hetzelfde als jij! Ook negatieve test, maar denk niet dat ik ongesteld word! Misschien nog een paar daagjes wachten en dan weer testen? Succes in ieder geval!
Kruidvat is ook gevoelig hoor....als je zwanger bent test je positief....misschien moet je nog even afwachten...
Misschien was je ei en/of innestelling iets later deze maand, waardoor je later positief zal testen ik duim iig voor een positieve volgende test!
Ik had op NOD in de ochtend een negatieve kv test en in de avond heeeeeel licht positief.. en moet je nu mijn banner eens zien!
Rikki jij geeft me hoop! Ben nog steeds niet ongesteld. Morgenvroeg gooi ik er weer een testje tegenaan (mocht het nog nodig zijn)
Spannend, Amelle en Tommatje! Wel showen als het tuurtestjes zijn, hoor! Hoop het echt voor jullie.. Ik doe er morgen ook weer een. Denk dat het niets wordt, maar je weet het maar nooit!
Weet je ook wanneer je eisprong was? Dmv testen of tempen? Het kan namelijk ook dat je ei later was dan normaal en je dus nog niet overtijd bent.
Dmv testen. Ik heb tot een week voor mijn vermoedelijke nod getest en 'm niet kunnen vinden. Ik dacht dan zal ik 'm deze keer gewoon niet hebben gehad of gewoon gemist hebben. Maargoed ik zit nu dan al op dag 40 dus het kan goed zijn dat ik een hele late eisprong heb gehad inderdaad. Maarja de laatste keer dat we seks hebben gehad is afgelopen vrijdag dus dan denk ik dat het niks wordt..