Lieve dames, we kunnen het haast niet geloven. .... Verbazing, blijdschap, dankbaarheid en ongeloof maken zich meester momenteel in ons hoofd en dat wisselt zich af in een razend tempo. Ik was al 3 dagen met vlagen misselijk en ja ook een beetje het zevende zintuig dat zei: ik kon wel echt zwanger zijn. We hebben een time out gehad van een 3 tal maanden. En nu bij eerste ronde meteen raak. Eigenlijk zou ik pas vrijdag testen maar de symptomen waren zo duidelijk dat we er een testje op gewaagd hebben en twee streepjes. De ene wel wat lichter dan de ander maar duidelijk 2 streepjes. Ik hoop dat ik de iets wat rijpere dames mee bemoedig om vooral moed te houden. Yippie Yippie. Liefs Assie
Dank jullie wel dames, jullie ook nog een fijne zwangerschap gewenst. Uiteraard bedoelde ik in mijn meeltje het "zesde" zintuig en niet het zevende...... hihih Liefs Assie
@ PROFICIAT MEID! Geniet er maar fijn van! Nou mij geeft jouw mededeling zeer zeker meer hoop en moed! Bedankt! Hoeveel dagen voor je NOD testte je positief? Met welk merk? Groetjes en suc6! Marjo
@Muuske, Ik heb drie dagen voor NOD getest omdat ik al 3 dagen misselijk was, gespannen borsten, dorst (als nadorst bij een avond stappen) etc. Omdat het mijn derde zwangerschap is wist ik bijna zeker dat het raak is. We hebben er voor de zekerheid een test tegenaangegooid en.... jawel! Het is een test van Kruidvat geweest. Een streep is iets lichter dan de ander maar duidelijk twee blauwe strepen. Ik vermoedde ook dat mijn ei deze ronde vroeger was dan anders. Daarom denk ik dat ik eerder dan NOD positief testte. JIj ook nog veel succes gewenst, ik gun het je zooooo! Liefs Assie
@ Assie: Bedankt meid! Gun het mezelf ook zo! Zou ik mooi aan IVF?ICSI ontsnappen. Maar ik durf er niet op te hopen. Ga er vanuit dat het weer mis is. (zelfbescherming snappie) Groetjes en suc6! Marjo
Muuske, ik snap je zeker. Was ook erg bang dat het niet meer zou lukken gezien mijn leeftijd. Je lichaam kan je ook soms flink voor de gek houden. Toch zou ik proberen positief te blijven denken. Ik wens je heel veel succes toe. Liefs Assie