Morgen ben ik 5 weken zwanger en voel me prima. Ik kan het nog steeds bijna niet geloven, het is alsof iemand me in de maling neemt. Maar ik kan wel huilen van geluk! Toch wel bang dat het fout gaat dus ben blij als ik over 4 weken een goede echo heb.. dit kindje is zo ontzettend welkom!! Behalve ik en mijn vriend weet niemand het, maar volgende week ga ik het aan mijn moeder en zusje vertellen, omdat ik het super graag met ze wil delen. Mocht het toch fout gaan (please not!!) dan heb ik ze ook hartstikke hard nodig. Maar ik probeer te genieten en vertrouwen te hebben in mijn lichaam. Iedereen die zwanger is of wil worden, heel veel geluk!!
Gefeliciteerd!! Wat leuk dat je positief getest hebt! Geniet er van en groot gelijk dat je het met je moeder en zusje gaat delen, zullen vast ontzettend fijn vinden!
Wat mooi Zo voelde ik mij ook hoor, heb 5 testen gedaan om het zeker te weten en nog kwam het niet binnen. Gefeliciteerd meid en geniet ervan!
Gefeliciteerd!!!! Dat wachten tot de echo is hel he?? Hier ook hoor! En ik heb geluk dat ik de eerste al krijg bij net 7 weken.. Ik moet nog 2 weekjes wachten. Gisteravond echt enorme kramp gehad dan ben ik zo bang! Maar nu is alles weer prima en ben ik dolgelukkig!!
Dank je wel, ben echt super blij en word nog vrolijker van al jullie berichtjes! Ben ook al best zenuwachtig want overmorgen vertel ik t aan mn moeder en zusje. Zal best emotioneel worden. Kan het ook gewoon niet meer voor me houden voor hun! Ben bijna 6 weken en volgens mij gaan de kwaaltjes nu een btje beginnen. Twirler, hoop dat je een goede en mooie echo hebt, spannend! Ik heb af en toe ook wat krampen, maar probeer me er niet druk over te maken. volgens mij hoort het er gewoon bij. We hebben er toch geen invloed op en zolang het niet heel hevig is met bloed lijkt het me ok!