ander manier van geld verdienen

Discussion in 'De lounge' started by Loes1980, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Ik heb gisteren een buggy via mp gekocht. Heb em opgehaald voor 20,-.
    Hij was wel vies maar ik dacht: even schoonmaken en dan is dat best een leuke ding.
    Maar eenmaal schoongemaakt vond ik em toch niet helemaal geweldig. Hij was inmiddels wel schoon, maar behield wel vlekken, je kent het wel, van die vlekken die ontstaan op stof als je er heel veel aan zit. Van die zwarte vlekken. Zou je volgens mij best uit kunnen krijgen, maar dan moet je er wat meer moeite voor doen.

Maar goed, ik heb em schoongemaakt en terug op mp gezet. En vanochtend verkocht voor 35,- :D
    Toch lekker 15,- winst.

Je zou bijna een zaakje mee kunnen beginnen. Spullen opkopen, opknappen en weer verkopen, of doen meer mensen dit al?;)

2. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Mooi centje eraan verdiend! Heb het 1 x met schoenen gedaan. Had ze in de uitverkoop voor een tientje maar eenmaal thuis vond ik ze geen bal aan. Online gekeken hoe duur ze normaal zijn en dat was 55 dus voor 25 verkocht ;)
    Edit, wel inclusief 6.75 verzendkosten uiteraard.

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha leuk, mijn buurman deed ook zoiets maar dan niet opknappen. Die struinde rommelmarkten af op zoek naar autotjes. Vaak weten mensen niet wat ze hebben aan waarde en koopt die dingen voor 0,25 cent ofzo, hij weet dan welke wat waard zijn en verkoopt ze voor tientjes, soms tegen de 100 euro.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

doe ik wel eens vaker, meestal koop ik dan bijvoorbeeld oude kale stoeltjes op, die pimp ik dan weer op en dan verkoop ik het weer met winst, nog leuk ook :D

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

Feb 1, 2009
    2,889
    0
    0
    O ja, beach cruiser voor 50 euro en verkocht voor 200

6. Feathers

Feathers Lid

May 17, 2012
    42
    0
    6
    Mijn vader deed dat altijd. Die kocht van die oude staande lampen op de rommelmarkt voor bijna niks (+/- 5 euro). Schuurde ze op en met een nieuw laagje verf kreeg hij er weer 35 a 50 euro voor.

7. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

Dec 12, 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    mijn man doet dat met fietsen. hij koopt ze knapt ze wat op en verkoopt ze

8. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Mijn ouders doen dat inderdaad met autootjes en boeken. Via MP kopen en dan verkopen op speciale markten voor liefhebbers. Verdienen er hun brood mee!

9. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Ik koop soms merkkleding voor mijn dochter in de uitverkoop en als ze het niet meer past zet ik het gelijk op mp en dan verkoop ik het weer voor een leuk centje. Dus kan er dan weer een paar nieuwe kleren voor kopen voor haar. Ik heb er geen winst mee, maar als ik het in zo'n bak gooi voor oude kleren, verdien ik er helemaal niets aan.

Zo had ik ook de kinderwagen, incl buggy en maxicosi (quinny) overgenomen van iemand voor €300,- en we hebben hem na 2 jaar verkocht voor €275,- Vind dat we daar ook wel goed zaken mee hebben gedaan.

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    doe ik elke maand wel een paar keer. betalen we de extraatjes van.

11. Silinde

Silinde Fanatiek lid

Dec 8, 2011
    1,385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Dat zou hier in de streek niet werken vrees ik. Als ik iets gratis op internet zet, vragen mensen nog of ik het even kan langsbrengen aan de andere kant van het land of dat ik het dan ook nog wil versturen (en zelf de verzendkosten betaal uiteraard). Alles waar ik nog een (klein) bedragje voor vraag, blijft gewoon staan tot ik het weggeef van ellende om dat het in mijn weg staat in huis. :/

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,275
    6,802
    113
    Ja hoor, heb ik ook wel gedaan.

Een nieuwe fietskar voor 35 euro gekocht en weer verkocht voor 65 euro.

Of bij een 2e hands winkeltje voor 3 euro een Beng shirtje vinden en weer verkopen voor 15 euro ( bieden mensen zelf ervoor...)

Maar niet heel vaak.

Share This Page