Ik had hier laatst al een poll met een andere foto, toen dachten ze dat het een meisje zou worden. Nu hebben we de 20 weken echo gehad en die vrouw was er vrij zeker van dat het een meisje zou zijn. We hebben hier ook een foto van meegekregen. Nu zaten wij gisteren avond de foto eens goed te bekijken.. en je kunt m op twee manieren zien... Dit is de foto (hieronder met de 2 manieren)
En zo zou je er een jongetje van kunnen maken Eind dit jaar of begin volgend jaar hebben we een 3d echo, dan zal het vast duidelijker zijn hoor, haha! Maar toch ben ik benieuwd wat jullie nu denken.
Haha, ja nouja je weet het nooit. Die eerste van ons was ook een meisje tot 4 keer aan toe en toen ineens een ventje. Je weet niet waar ze ze verstoppen he Toch zie ik dat iemand jongen heeft gestemd... Leg uit!
Bij mij dachten ze ook zeker te weten een meisje, had ongeveer dezelfde foto als jij.... maar het was toch een jongen Uit de 3-d echo zal het wel duidelijker blijken denk ik. Die hadden wij niet meer laten maken, dus bij ons werd het pas duidelijk bij de bevalling
We hebben hem niet ingescand, maar je zeg echt de beentjes uit elkaar liggen en dan iets wat eerst geinterpreteerd werd als schaamlipjes en achteraf denken we dat het zijn billen zijn geweest oid.
Hele andere echo dan wij! Bij ons hing er echt overduidelijk iets aan. Dus ik zeg bij jullie: een meisje!
ja echt een meis hoor ! ik ga gelijk twijfelen bij mezelf ook weer hihihi kijk ook nog even bij mij dan met 28 weken gemaakt je moet links kijken tussen beentjes bij pijltje ! thanks liefs