Nou zeg, ben zeer verdrietig. Mijn vriendje wil het geslacht niet weten en ik wel!!!!!! Bij de vorige vond ik het ook wel best maar bij dit kindje wil ik het zoooo graag weten en hij niet. Want dan is de verassing er niet meer en weet je alles al. Begrijp ik ook wel maar vind het zo jammer. En dat ik het wel weet en hij niet vind ik ook geen optie. Iemand suggesties voor het overhalen van mijn vriendje???? Of andere suggesties natuurlijk
Persoonlijk vind ik de geboorte sowieso al een verassing of ik het geslacht nou zou weten of niet. Haha en ik ben te nieuwsgierig om het niet te willen weten. Hebben jullie de afspraak dat je het dan allebei niet mag weten? Anders zou je bij de volgende echo kunnen vragen of de echoscopist het geslacht op een papiertje wil schrijven zodat jij zelf kunt kijken. Misschien wordt je vriend dan alsnog wel heel nieuwsgierig..
haha.. ik zou het gewoon nog eens vragen aan hem wanneer je een echo krijgt waarop het te zien is. Misschien gaat ie dan alsnog overstag!
Haha, hier precies hetzelfde. Mijn man wilde het gewoon een verrassing laten...totdat we voor de 20 weken echo gingen . De echoscopiste vroeg of we het geslacht wilden weten en ik liet de keuze aan mijn man. En tot mijn grote verbazing was het antwoord toen JA ! Op een papiertje schrijven zodat ik het alleen zou weten, is bij mij geen optie, ik zou me absoluut verspreken. Mijn advies is: je kunt het niet dwingen, wel af en toe ter sprake brengen, maar ook niet te vaak. En hopen dat jouw vriend misschien ook van gedachten verandert Ik ga gewoon flink duimen voor je !!!
bedankt voor de antwoorden. Op een briefje schrijven vind ik ook een beetje tricky, want dan kan ik ook gekochte kleertjes enzo niet laten zien omdat het vast op een jongen/meisje duidt. En ook kan ik me dan verspreken. Maar ik ga het er nog wel eens goed over hebben met hem
mijn man wilde het ook niet weten tot dat de gyn vroeg of we wilde weten wat het werd ik heb hem toen ook de keuze laten maken en toen was ie zo nieuwsgierig geworden dat ie volmondig net als met het trouwen JA zei hahahaha het is ieder zijn eigen keus
wij hebben er voor gekozen het op te laten schrijven en in een envolop te doen zodat je het niet zo makkelijk kan zien. laat je vriend het bij zich houden misschien dat hij zijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en de envolop open gaat maken