onderzoeken/controles

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by bar, Jul 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Gingen jullie mannen mee naar alle controles? Ik vraag me af of het handig is als hij mee gaat..
    Ik heb nu al een echo gehad. de volgende is zeker pas met 20 weken??
    en straks gaat het fout deze periode. komen ze er dan pas met 20 weken achter??

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Nee dan komen ze er niet pas met 20 weken achter, bij elke vk afspraak wordt er naar het hartje geluisterd. Mijn man ging niet met elke afspraak mee, wel voor alle belangrijke afspraken als 1e vk afspraak, alle echo's etc

3. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    mijn vriend gaat wel mee naar de vk, vindt het net zo bijzonder als mij om elke keer weer dat hartje te horen!
    (nu hebben we het nog niet gehoord, we hopen op maandag!)
    maar vindt dat wel leuk om steeds saampjes te horen!

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    mijn man kan bijna nooit mee.
    We zitten natuurlijk ook met onze andere 2 kleintjes en hij met z'n werk.
    Wij hebben een verloskundige hier die nog wel is een half uur of 3 kwartier kan uitlopen pfff.
    En dan zit ik daar liever niet met 2 kinderen ;)

5. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nee dat begrijp ik ja..
    Mijn vriend is gister ook mee geweest en 28 aug gaat ie ook mee als we het hartje gaan luisteren. maar je krijgt toch om de 4 weken ofzo een afspraak?
    Want hij kan gewoon mee naar de echo's en naar het hartje luisteren de eerste keer enzo..
    Maar als ze het hartje niet vinden de 1e keer.. krijg je dan automatisch een echo om te kijken of het er nog wel zit?? Of zeggen ze dan het hartje kunnen we nog niet vinden

6. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Dat ligt aan je vk denk ik, vaak zeggen ze dat de kleine nog te goed verstopt zit en mss mag je een andere keer terugkomen voor het hartje te luisteren.

Mijn man gaat deze keer wel elke keer mee, ook hier gaan er 2 kinderen mee. Maar de vorige keren moest hij werken en nu heeft hij op een dag in de week late dienst dus kan hij makkelijk mee.

7. bianc

bianc Fanatiek lid

Nov 30, 2005
    2,251
    0
    0
    Zuid-Holland
    bij mij heeft ze het 2 keer niet kunnen horen, met 6 weken niet en met 8 weken niet... maar het was ook nog erg vroeg om het te horen vertelde ze mij...
    nu is het volgende week 11 weken, hopelijk dan wel!!
    echo heb ik met 13 weken.

8. Niet meer actief

Mijn man gaat niet mee, ook niet met de intake denk ik. Ik zou ook niet willen dat ie elke keer mee ging hoor..pff.. Toen ik plots doorgestuurd werd naar het ziekenhuis ging hij wel mee. Ik bleef toen onder controle bij de Gyn en die controles ging hij niet meer mee. Alleen de laatste, de dag voordat ik ging bevallen.

9. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    1,079
    0
    0
    Mijn vriend is gisteren ook meegeweest en 21 aug gaat hij ook mee. Misschien als het allemaal wat normaler wordt en je wat vaker geweest bent, dat hij een keer overslaat, ik wil nl ook een keer mijn moeder en schoonmoeder meenemen.

10. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Nou, mijn man gaat trouw elke keer mee. Hij vindt het zelf helemaal geweldig om het hartje weer te horen, maar wil ook graag als wij vragen hebben er zelf bij zijn om de antwoorden te horen!!
    Wij gaan wel veelal buiten werktijd dus dat scheelt. (zowel voor mij als voor hem)

Karin

11. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wij hebben afgesproken dat hij in ieder geval de eerste keer met me mee gaat, verder zien we nog wel! Als hij in de buurt aan het werk is zal hij wel langskomen, maar hij zal er, als hij verweg zit, niet voor thuisblijven denk ik! We zien het allemaal wel, ben allang blij dat hij volgende week met me mee gaat, het is allemaal nieuw en eng en hij gelooft het nogsteeds niet, dus misschien dat de VK hem kan overtuigen dat ik toch echt zwanger ben ;) :)

Marian

12. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Nee, is alleen meegeweest naar de 12 weken echo.
    Hij blijft thuis om op ons zoontje te passen zodat ik op mn gemak naar de vk en het zh kan.

Silly

Share This Page