Ikke ben zo'n 15 jaar vegetarisch geweest,...en nu eet ik af en toe vlees *schaam* Mijn ijzer is binnen twee weken gezakt van 8.7 naar 5.2 daar schrok ik erg van en besloot ijzertabletjes te nemen..én toch maar vlees te gaan eten (ook lui-igheid, want ik kon net zo goed extra vervangers nemen ) Maar nu is mijn HB wel weer op peil..tsja
Ook zoiets waar ik enorm voor uitkijk: continu over je kind praten... Vreselijk voor mensen zonder kinderen, maar erg moeiljik want ze is het mooiste en meest interessante uit mijn leven! Ik let er enorm op, maar in een groep vrouwen met kinderen bespeur ik toch af en toe die drang bij mezelf om hieraan mee te doen! Ook al zitten er ook kinderloze mensen bij (schaam).
Oeiii ja dat is iets waar ik me ook altijd zo aan 'ergerde" vantevoren en heb besloten dat NOOOOOIT te doen.. Nou..ik doe het nu al
haha,ken het...Wij hebben nu ook een station aangeschaft en zelfs mijn man draaft door met shoppen voor ons aanstaande kleine meisje!En man die zelfs van geen ophouden weet! En we hebben het nú al veel over ons kleintje en dat terwijl we het nooit echt over kinderen hadden!
Wij gaan ook voor een caravan kijken...... Mensen schrikken zich rot als wij dat zeggen. Dat wilden we nooit, niets achter de auto, gewoon door kunnen karren naar Italië. Maar nu zijn we gebonden aan de bouwvak en dan is een eigen caravan toch wel een stuk goedkoper dan elk jaar daar iets huren.
Oh ja, dat altijd over je kind praten herken ik, daar kan ik me ook zo aan ergeren! Is het echt, ga ik daar ook aan mee doen? Ik ben bang van wel . En ik betrap mezelf er inderdaad ook op dat ik erg met rust en regelmaat bezig ben, terwijl ik dat normaal maar overdreven gedoe vond. Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dingen gaat doen die je nooit had kunnen bedenken van te voren! Groetjes, Anakin.