Hai! ik zit er aan te denken om extra vitamines te gaan slikken ( zoiets als mamma fit) Maar nu staat er op de bijsluiter van chlomid dat je het door moet spreken met je arts... Is dat werkelijk nodig? en welke vitamines raden jullie aan?! ik slik al foliumzuur
't is gewoon Clomid toch? Zonder "h"? Vitaminen kunnen echt geen kwaad, ik mocht ze altijd blijven doornemen, zowel het gewone foliumzuur als de zwangerschapsvitamines. Maar als je echt twijfelt, kan je de gyn gewoon even bellen lijkt me of bij de apotheek vragen. Normaal is foliumzuur trouwens gewoon voldoende. Maar ik vond/vind de zwangerschapsvitaminen wel handig, sinds ik die slik, geen ijzertekort meer gehad terwijl ik daar normaal regelmatig last van had. Ik heb eerst die van KV geslikt, vitaal zwanger heten die denk ik. Slik nu sinds week 10 ongeveer mama compleet van Davitamon met visolie.
Ik slikte tijdens het gebruik van Clomid Davitamon mama compleet pillen, omega 3 (visolie) capsules, magnesium en vitamine d. Was geen probleem.
Als het in de bijsluiter staat dat je dat moet bespreken, dan zou ik het dus eerst bespreken! Zetten ze er niet voor niets in denk ik...