Hej, Is er iemand die ervaring heeft met het halverwege de cyclus omgooien van de medicijnen? Ik heb op cd3 en 4 150mg clomid gehad en moest toen stoppen. Nu is vandaag bij de FM besloten om direct door te gaan met de gonal-f omdat het bms er goed uit ziet. De startdosering is normaal 75EH zei de assistente, maar ik begin met 50 omdat ik al clomid heb gehad. Iemand ervaringen? Is mijn BMS straks nog wel "vers" genoeg? En groeien de eieren nu nog wel goed? Ook vraag ik me af of die vervelende opvliegers die je van clomid krijgt ook bij Gonal-F een issue zijn? Is het normaal om bij Gonal altijd Pregnyl/ovitrelle te krijgen?
Geen echte ervaring maar na mn mk ben ik ook zomaar begonnen. Een echte dag 1 had ik niet. Maar als het rustig is in je buik en alles is nog klein kan dat best. Zeker met pcos. Zonder iets doet je lijf toch niets. Je blijft dan in de beginfase. Ik tenminste. En 2 dgn clomid is te laag om je lichaam een echte zet te geven. Mijn gonal start dosering was 50 eh. Ik denk dat het wel goed komt met je ronde. Ook al heb je een gekke start. En pregnyl is heel gewoon. Standaard. Zonder is er een grote kans dat tie niet springt. En zo kan je het ook timen wanneer dit tie dat doet. Xxx! No worries! Komt goed!
Tnx Pippeke Je laat me weer wat beter voelen over t hele gebeuren. Ik denk dat t komt omdat clomid per se na een menstruatie moet, dat dit nu voelt alsof het niet klopt. Maar je hebt gelijk. Wij doen toch niks kwa hormoon actie. Mijn lijf iig niet. De arts zei wel dat er wat "klaar ligt" voor deze ronde en het zou zonde zijn om daar geen gebruik van te maken. Komt het dan door de Gonal-f dat je geen spontane eisprong krijgt? Want met clomid kreeg ik hm gewoon spontaan. Ik vind t helemaal niet erg om Ovitrelle te spuiten hoor. Het is idd voor de timing ideaal
Geen idee. Gonal is echt een hormoon. Clomid is een middel wat je hersenpan aanstuurd om wat te gaan doen.