hoi dames, zit met een vraagje! deze maand ben ik voor het eerst ovulatie testen geprobeert! mijn laatste ms was op 28/02 mijn nieuwe cyclus was al begonnen als ik de testen in de bus kreeg! op 09/03 heb ik getest (zie foto profiel) volgens mij zag er deze al vrij donker uit en ben beginnen klussen, wist wel niet zeker of hij de juiste kleur had! de dagen erna tot nu ben ik blijven testen, kreeg toch nog een 2 de streep wel vrij lichter, de streep verdween nooit echt (is dat normaal) ben daarstraks terug een test gaan doen, en het streepje is terug klein beetje donkeren terug! wat zou da volgens jullie kunnen zijn eerst donker (foto) terug licht en nu terug wat donkerder? heb een vrij onregelmatige cyclus kortste 28, langste 60! liefs,
Dat je altijd een streepje ziet is normaal ja. Dat heb ik standaart. Heb je je eisprong gevoeld? Als je een paar dagen voor je nod zou zitten dan zou het kunnen dat ie donker is omdat je evt. zwanger kan zijn. Als je nog geen eisprong hebt gehad dan komt ie misschien nog. Anders zou ik t niet weten. Ga even in je album kijken
Een positieve ovu-test is pas positief als de test streep even donker of donkerder is dan de controle streep. Ik heb voor een positieve test en na een positieve test ook een zichtbaar streepje maar niet even donker als de test streep. Dit wil zeggen dat hij dan dus negatief is. Ook bij de testen van matcare zie je altijd een licht streepje. Althans bij mij. Succes ermee
Inderdaad als de eerste keer dat je ging testen de teststreep even donker, of donkerder was als de controlestreep was dat je positieve test.. nu zit je alweer 2 weken na de lichtere tests begrijp ik.. dat kan een paar dingen zijn in jouw geval, is moeilijk te zeggen namelijk: *de eerste donkere test was positief en toen heb je je eisprong gehad, dan zou de donkerdere test nu op een zwangerschap kunnen wijzen. *de eerste test was je urine geconcentreerder of op een ander tijdstip van de dag (dat kan soms uitmaken) en alle eerdere testen waren dus negatief. Wat je t best nu kunt doen is 1 van de 2 dingen denk k.. je kan doortesten met ovutesten, wordt ie dan donkerder gewoon klussen tot ie in 1 klap een stuk lichter is, dan nog 1 dagje klussen want die dag of de dag erna heb je dan je eisprong.. of je kunt een zwangerschapstest doen om de eerste optie uit te sluiten. Mocht je trouwens beslissen door te gaan met ovutesten en ze worden inderdaad donkerder maar blijven een paar dagen heel donker (echt knal!) dan zou ik alsnog een zwtestje doen