Wisten jullie dit? http://www.rtl.nl/system/redirect?base6 ... FhZy54bWwg Misschien een hoopvol bericht voor de dames die het wachten meer dan beu zijn. In ieder geval vond ik het frappant om dit te lezen, ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik de laatste dagen weer last van voorweeën lijk te hebben. En vanavond is de kleine uitzonderlijk druk in mijn buik. Dus wie weet... Zou toch fijn zijn als beebje nog een paar daagjes blijft zitten, totdat ik voorbij de 37-wekengrens ben. Groetjes, Wendy
hadden we toch een dagje naar zeeland gemoeten! mss dat het nog voldoende effect heeft als het in het noorden aangekomen is!?
Mijn vliezen zijn gebroken op een dag waar dit ook zo was.. ik was 38 wk en 5 dagen.. Een bevalling begint bijna nooit met gebroken vliezen, maar die dag waren er al 4 of 5 dames waarvan de vliezen gebroken waren. De vk zei dat er nooit onderzoek naar was gedaan, maar dat zij en collega's absoluut geloofden dat dit met de luchtdruk te maken had... Het is idd een ballon die onder varandering van druk kan reageren.