Ik ben best zenuwachtig, moet vandaag solliciteren voor een baan die ik eigenlijk echt graag wil hebben! t is in de kinderopvang, lijkt me ideaal als mijn kleintje er straks is. Beetje bang dat ze misschien wat minder geneigd zijn me aan te nemen als ze door krijgen dat ik zwanger ben (iets wat ik niet wil verzwijgen, eerlijk duurt tenslotte het langst) Zit al helemaal netjes gekleed op de bank terwijl ik er pas om half 12 hoef te zijn
ik ga toch stiekem denken dat het lichamelijk wat minder zwaar is dan als helpende 2 aan bed te staan bij bedlegerige en verlamde mensen Vorig jaar nog op een dagactiviteiten centrum gestaan voor verstandelijk gehandicapten hoog niveau (net te laag voor een sociale werkplaats maar te goed om in kleinschalige groepjes te gaan zitten schilderen o.i.d.) en das dan mentaal weer heel zwaar (vooral omdat je met zn tweetjes op een groep van 40 man staat) Ben ontzettend benieuwd hoe dit gaat bevallen, tot nu toe gastouderwerk gedaan waar ik me ontzettend in kan vinden dus moet goedkomen dacht ik zo
ja! vandaar ook dat ik mijn zwangerschap niet geheim wil houden. Gelukkig goed bekend met tiltechnieken hoewel je zo'n kleintje natuurlijk veel sneller even optilt...
er is nog 1 sollicitant, het gesprek ging wel goed allen tja, als de ander meer ervaring heeft in de kinderopvang dan gaat de voorkeur naar diegene...
Ja, maar misschien hebben ze met die andere helemaal geen klik of past die niet binnen het team, kan ook nog, ik ben benieuwd!
nee klopt. Kan een klacht indienen bij de commissie gelijke behandeling of naar de rechter stappen (heb t al ff nagezocht ) maar daar schiet je toch uiteindelijk geen drol mee op. Kan natuurlijk wel vanwege deze reden een boycot actie beginnen hier op ZP maar zo rancuneus ben ik niet ingesteld
@syrea, balen meid dat je niet bent aangenomen. Het mag natuurlijk geen reden zijn, maar ik snap het natuurlijk wel. Jammer, straks gewoon weer proberen