Ook ik ben nieuw :D

Discussion in 'Even voorstellen' started by wildlove, Aug 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wildlove

wildlove Lid

Jun 14, 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!

Ik heb in het verleden al eens een kort berichtje op het forum geplaatst, maar heb nog niet 'officieel' voorgesteld. Bij deze dus even een berichtje in de rubriek Even voorstellen.

Mijn man en ik zijn inmiddels al een tijdje bezig om zwanger te worden, tot nu toe helaas zonder succes... :( Ik ben 15 jaar aan de pil (microgynon) geweest en ben in november 2010 gestopt. In eerste instantie dacht ik dat ik redelijk snel in mijn normale cyclus zat, maar volgens mij heeft het wel een half jaar geduurd. Aangezien ik na een half jaar opeens mijn vervelende pijnen van de ongesteldheid (die ik voor het gebruik van de pil ook had) terug kreeg. Ik hou de laatste tijd bij hoeveel dagen er tussen de cycli zitten (tot nu toe 27-26-28). Ben sinds kort ook met ovulatietesten begonnen. En er staat een afspraak gepland bij de gyn. op 26 aug a.s. Gewoon om te checken of alles ok is....

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze spannende periode en hoop dat we iets aan elkaar gaan hebben!

Groetjes Wildlove

2. conanlover

Aug 16, 2011
    28
    0
    0
    Verzorgende
    oud - Heusden
    Hoi,

Welkom,

ik wens je veel succes op je afspraak bij de gyn,
    ik heb zelf ook in het ziekenhuis gelopen om zwanger te raken en weet hoe vervelend het soms kan zijn

gr Nathalie

3. wildlove

wildlove Lid

Jun 14, 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Nathalie,

Dank je! Is het inmiddels wel gelukt? Ik maak me nog niet echt zorgen, het is meer voor de zekerheid. Om dingen uit te sluiten. Maar zie er ook wel een beetje tegenop eigenlijk....

Groetjes Wildlove

4. conanlover

Aug 16, 2011
    28
    0
    0
    Verzorgende
    oud - Heusden

Hoi Hoi Wildlove,

Ja het is eindelijk gelukt. hebben een hele rij onderzoeken gehad en we zouden in september / oktober gaan beginnen met een behandeling
    ( gyn was aan uitzoeken welke behandeling beste zou aanslaan )
    maar dat heeft gelukkig niet meer gehoeven want in mei ben ik toch nog spontaan zwanger geworden :) ben nu 16 weken zwanger. heb zelf niet het idee dat ik zwanger ben omdat ik geen klachten heb. maar de echo's bewijzen het tegendeel haha :p

Groetjes Nathalie

5. wildlove

wildlove Lid

Jun 14, 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Nathalie!

Wat geweldig dat het toch nog op de natuurlijke manier gelukt is! En wat super dat je geen klachten hebt, heerlijk toch?! Wie weet gaat dat bij ons ook lukken, ik ben erg benieuwd. Ik wil er aan de ene kant niet teveel mee bezig zijn, maar dat ben je bewust of onbewust toch.

Wanneer ben je uitgerekend?

Groetjes!

6. conanlover

Aug 16, 2011
    28
    0
    0
    Verzorgende
    oud - Heusden
    Hoi Wildlove,

Ja onbewust ben je er toch veel mee bezig ja.
    ik kan me in jou situatie heel goed verplaatsen
    je wil gewoon erg graag en iedere keer als de o in de maand er is dan is dat een teleurstelling

ik ben 24-01-2012 uitgerekend:)

7. gimena

gimena Niet meer actief

Share This Page