Morgen heb ik mijn tweede echo, de eerste was bij de vk een week of twee terug. Helaas was er toen niets te zien, alleen maar kronkelende darmen! Morgen hopen we een kindje te zien met een kloppend hartje, de afgelopen twee weken waren echt killing........... Onze tweede vraag is dan, hoever ik precies ben? Ik dacht zelf ongeveer 10 weken maar de vk denkt 8 weken. Morgen horen en weten we meer, hopelijk kan ik slapen vannacht. Wordt vervolgt.....................
misschien was 2 weken geleden minder ver zwanger als je dacht...maar dat dacht de verloskundige ook. en als je rommelende darmen hebt en een lege blaas (dus niet vlak ervoor gaan plassen!) dan is de echo minder duidelijk. in dat geval was het vruchtje ook erg klein om te kunnen zien ik hoop dat je morgen met een opgelucht gevoel de praktijk verlaat, heel veel succes
succes meid! ik heb "tweede" echo 15 december... ben ook aan het aftellen om meer te zien, want ik zag vorige week enkel een mini stipje... greetzies en keep us posted! xxxx
Hallo meiden, bedankt voor jullie leuke en lieve reacties! Vanmorgen was toch wel erg spannend, gelukkig hoefde we niet lang op onze afspraak te wachten. De echoscopiste deed de gel op mijn buik en gelijk zagen we mijn baarmoeder. Tot onze vreugde zagen we na even zoeken en scherpstellen een klein iniminie baby-tje. Van kop tot staart 19,1 mm, en ik ben dus 8 weken en 4 dagen zwanger, precies wat de verloskundige al dacht. Toen op zoek naar het hartje en dat zagen we duidelijk kloppen, helaas kon ze maar 1 echofoto uitdraaien, omdat de beelden niet scherp genoeg waren. We zijn gelukkig gerust gesteld en alles zag er goed uit. Nu kan het echte genieten beginnen........ Liefs
Hoi Cinnie, Ik neem aan dat je bij verloskundige Krimpen zit? Ik ga ze maandag bellen voor een afspraak. Bevalt het je bij hun... Groetjes....
klopt ik zit bij verloskundige ijssel en lek. Bij de eerste was ik ook bij hun onder controle en mij bevalt het prima bij deze dames. Succes
Heel veel succes Cinnie, ik zit ook zo in de stress, bij mij zagen ze ook niks, ik moet de 9e terugkomen, ik hoop voor je dat je positief bericht krijgt te zien..TOITOITOI liefs,Marit
OOO Geweldig nieuws zeg..ik had dat stukje niet gelezen, nou dat geeft mij weer een beetje hoop! liefs,Marit