Begonnen met de 4e IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door williebb, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag begonnen met het prikken van de decapeptyl voor de 4e IUI behandeling!! We hebben net 2 maanden ' pauze' gehad en ik kan niet anders zeggen dan dat ons meer dan goed heeft gedaan.

We zijn daarvan ook 3 weken lekker weggeweest.
    Even niet hoeven na te denken over prikken, afspraken in het ziekenhuis en elke dag bezig zijn met zwanger worden.
    Maar de kinderwens is er zeker niet minder om geworden, dus nu met goede moed aan de 4e IUI behandeling begonnen.
    Moest wel even moed verzamelen voor de 1e keer prikken, maar het is weer gelukt!

Zijn er nog mensen waarbij IUI na de 3e behandeling alsnog gelukt is? Ik had namelijk gehoord dat de 1e 3 keer je de grootste kans hebt.

2. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

bij mij was de 3de IUI raak.
    en bij mijn vriendin was het de 5 ronde pas raak,waarvan ze nu een gezonde dochter heeft en nu weer bezig is met ronde 3 voor een 2de kindje.

Ik hoop voor je dat het nu deze ronde wel raak is :) het kan dus wel na de derde ronde

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Bij mij was IUI8 raak.
    Succes er mee!

4. williebb

williebb Actief lid

22 mrt 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie positieve reacties.
    We proberen inderdaad positief te blijven.
    In het ziekenhuis hadden ze bij de intake gezegd dat ze de kans het grootst was bij de 1e 3 keer, maar dan de 4e tot de 6e keer zeker ook nog een goede kans was. Daar gaan we dan maar voor!!

Deel Deze Pagina