Hoi dames, Ik wil graag even de zenuwen van me afschrijven Vandaag hebben we de eerste terugplaatsing gehad van onze 1e icsi poging. Ik vind het allemaal zó ongelooflijk spannend! Meer dames die in hetzelfde schuitje zitten?
Dat niet nu, wel al zes keer eerder maar heel spannend en hopelijk met een prachtg resultaat voor jullie! Sterkte met wachten
Dank jullie wel meiden! Vind het écht heel spannend allemaal! Vraag me af hoe ik de aankomende 2 weken ga doorkomen haha..... dat zal iedereen wel hebben
Spannend meid, de eerste week gaat nog wel. Maar week 2 is moeilijk. Testdrang, ieder toiletbezoek bang om bloed te spotten. Heel veel succes met wachten, op naar een mooie knal test. Ik heb dinsdag echo en waarschijnlijk vrijdag tp van een cryo.
@ taatje84; aaaah, dus zo gaat week 2 er ongeveer uitzien haha..... pfffff.... zie er nu al tegenop.....wou dat het de 14e was zodat ik kon testen Dus hopelijk vrijdag de tp voor jou.......wat spannend!!! Ik hoop zó dat je cryo een mooie plakkerd gaat worden!
Herkenbaar! Wij hebben afgelopen donderdag een tp gehad van onze eerste IVF poging! Ik ben ook op van de zenuwen!!!
Ook ik niet nu maar bekend met de spanning. De laatste tp heb ik bewust alles wat ik voelde genegeerd en vooral veel afleiding gezocht omdat ik mezelf steeds gek zat te maken en dat beviel best goed Veel succes!!!!
@Danielle84, spannend zeg!!! Hoe ga jij ermee om dan @Jordan, jeetje.... ik zie je onderschrift en moet even slikken....wat een pech heb je al gehad zeg! Ik hoop zo voor je dat bij de nieiwe icsi poging jullie kindje zit! Het is iedereen hier zo gegund!
@Leen82, ik hoop het ook!! Vanmorgen zijn we gebeld dat de 2 overgebleven embryo's niet ingevroren kunnen worden dus dat is wel echt een enorme domper..... hoop zó dat dit een plakker is!
Vlootje, we hebben nog 2 pogingen te gaan dus het kan gelukkig nog alle kanten op...en anders verkassen we over een paar jaar gewoon naar Ibiza als we dan toch met z'n tweetje blijven Het is iedereen absoluut gegund en ik hoop dat het voor jullie bij deze ronde blijft en dat je over 9 maanden jullie ukkie vast mag houden!
Gaan we zeker doen! Lijkt me leuk! Ik hoop voor ons allemaal op een mooie afloop Ik heb nog niets gehoord over de embryo's of ze ingevroren kunnen worden. Ook wel spannend!
Meiden, wat spannend allemaal!! Hopen dat het allemaal mooie plakkerts zijn. Ik heb morgen echo, ben benieuwd hoe het eruit ziet. Hoop vrijdag de tp.. Vind het vooral heel spannend of onze cryo goed uit de vriezer komt. Anders is al die rommel voor niks geweest.
Bedankt meiden, spannend weer. Wauw, twoboys, wat een bijzonder onderschrift. Hoop dat jullie snel een brusje mogen verwelkomen!!