Gefeliciteerd patriesenleon!!! Geweldig nieuws!! Vlootje25: spannende weken voor jou!! Ik vrees dat ik veel ste vroeg ben met testen aangezien ik 5 dagen terug nog pregnyl heb gespoten....
Ik heb naast 10.000 voor de punctie nog 4 keer daarna (direct na de punctie en op dag 3, 6 en 9) 5000 gespoten!
Jeetje wat een verschil in behandelingen hè? Ik heb alleen vóór de punctie pregnyl moeten spuiten, maar de dag voor tp tot en met de testdag van die parels Utrogestan moeten inbrengen. Ik vóelde gewoon de overgang van de pregnyl naar m''n eigen hormonen. Ik heb wel symptomen gehad... Voel jij al wat? Ik hoop het zo voor je.
Patriesenleon, wauw!! Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan. Danielle, vervelend he die onzekerheid. Hoop dat je snel een knaltest hebt. Vlootje, nog 8 dagen. Wat spannend! Ik duim voor je meid. Wij krijgen rond half 11 te horen of onze enigste cryo goed is ontdooit. Jeetje ben zo verschrikkelijk nerveus. Duim voor ons..
En jaaaaa.... nog 8 dagen..... superspannend! Mijn man wilt alleen testen op de sav dat het al zou kunnen.... dat is donderdag/vrijdag..... dus wie weet testen we toch iets eerder.....
Oh Taatje wat erg... Ik wens je sterkte. Dikke knuffel. @Vlootje, hoe voel je je? Al een week voorbij, hoe knap! Dus donderdag of vrijdag durf je het al aan? Hoe voel je je?
@Palace, ik ben blij dat die eerste week erop zit ja haha. Ik voel me verder goed. Heb wel kwaaltjes maar probeer deze zo goed als ik kan te negeren..... ben anders zo bang dat ik het me maar inbeeld..... Hoe voel jij je? Heb jij al last van kwaaltjes? Hoe gaat het verder met de dames hier?
Oh Taatje.... Ook een knuffel van mij! Morgen mag ik testen! Geen klachtjes of bijzonderheden. Spannend!
Daniëlle, weet je al meer? PatriesenLeon, wat super voor jullie! Gefeliciteerd, geniet er van Ah Taatje wat een rotnieuws Dikke knuffel!!!!!! En Mar, hoe was je test? En Vlootje, aftellen he Hier begonnen met ICSI-2 dus geen afwachten op testdatum, daar moet ik nog even geduld voor hebben, woensdag eerste voortgangsecho van deze poging. Ssssspannend. Zwaar gevoel dus ik hoop op goed nieuws.
@allemaal Ik heb vanmorgen 2 zwangerschapstesten gedaan (1 kruidvat en de clearblue Digital met weekaanduiding). Beide gaven aan dat ik zwanger ben Ongelofelijk!!! Eerste IVF poging... Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevatten.