Hallo, Vandaag heb ik positief mogen testen na een tp van 2 emmys te hebben gehad. Sinds punctie gebruikte ik 3 x daags Utrogestan, maar sinds maandag had ik iedere dag wat meer bloedverlies. Vanmorgen was het echt veel. Ook veel zeurderige buikpijn. Ik dacht steeds dat het misging, echter ik merkte dat het bloeden steeds begon na het inbrengen van de bolletjes! Dus op mijn verzoek heb ik nu Crinone gekregen in DD en merk direct al verschil. Ik vroeg me af of er meer dames zijn met deze ervaring, want in DD hadden ze er nog nooooooooooooooit van gehoord? Gr, K.
Nope - nooit problemen mee gehad eigenlijk. Na negatieve testen stopte ik met Utro en meestal 2 dagen laten was ik ongesteld. Hoelang moet je doorgaan met Utro (of Crinone)? Ik heb er ook nog nooit van gehoord eigenlijk ...
Ik moet er nog 2 weken mee doorgaan, tot een kloppend hartje.. Tja raar he? Achteraf had ik al wat bloed op de ochtend voordat ik terugplaatsing had, maar toen dacht ik dat het van mijn nagels was ofzo. Misschien een gevoelig slijmvlies ofzo..
Heb je niet zo'n applicator gehad dan? Breng je het met je vingers in? Kan zijn hoor, als je zwanger bent en nog Utro inbrengt, dan is de boel allemaal nog meer doorbloed en gevoelig. kan zijn dan je dan een keertje met je nagel iets hebt opengehaald en dat blijft daarna een hele gevoelige plek.
Ik heb geen applicator gekregen. Vandaag toch weer bloedverlies, na vanacht rugweeen (zo voelde het) te hebben gehad. Ik houd mijn hart vast..