Dan was het helaas de doorloop vd urine die je had gefotografeerd (waar ik al bang voor was). Helaas maar je bent nog vroeg. Hopelijk over een dag of 2 wel een mooie streep.
Ik zie geen positieve test. Sorry ts maar denk dat je blijdschap voor niets is. Maar wie weet over 2 dgn alsnog een mooi 2e streepje!
Ik zou echt nog een paar dagen wachten, liefst tot NOD. Maar ik ben in de minderheid hoor, maar ben niet fan van zo vroeg testen en dan blij gemaakt worden met een dooie mus of in jouw geval een scheve streep. Ik ga duimen dat je alsnog positief zult testen!!
Wel mee eens maar als je niet zwanger bent kan je op of na je NOD toch ook zon valse/foutieve streep hebben?
Oh dat zal vast wel, maar ik heb dat zelf nooit gehad. Heb de enkele keren in al die jaren dat ik moest testen ( ik durfde nooit, liever ongesteld worden lol) altijd maagdelijk witte testen gehad, testte altijd met die van de Kruidvat....ben niet bekend met indrooglijntjes.
Dames...... Ik ben om 11:45 ongeveer voor het laatst naar de wc geweest... Heb niks meer gedronken... Kan ik rond 16:00 nog keer testen?! Wat denken jullie? Of beter wachten tot morgenochtend? Heb nu predictor early... zie foto... ook heb ik de kV testen gekocht.... met welke zou ik testen? Geen geduld meer.....
Als je 3/4 uur geleden geplast hebt en niks meer gedronken (en niet net daarvoor 2 liter weggetankt hebt) zou het kunnen. Maar je bent nog steeds vroeg dus vals negatief kan altijd nog.
Ik heb daarvoor alleen een glas verse jus d’orange op en een glas melk, dat was rond 10:00 toen toilet 11:45 en dat was het Ik heb 2 early’s....
Ik zou echt nog een paar dagen wachten met testen. Hoe dan ook zal het resultaat zo vaag zijn. Anders had je op je tweede test van vandaag al wel iets vaags moeten zien. Duidelijkheid ga je van nu testen niet krijgen. Is mijn mening.