Vandaag testen?! HELP!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daantje17, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Hey Meis, ik kom je even een digitale knuffel geven! Ik ben 4,5 jaar bezig geweest en ik moet zeggen dat voor mij de eerste maanden en t eerste jaar heel zwaar waren. Ik wilde het zoooooo graag en heb mezelf behoorlijk ik de weg gezeten met ovulatietesten en zwangerschapstesten.

Ik kan me dus heel goed in jou verplaatsen en ik vind niet dat je je hoeft te schamen ervoor. De tips van de andere meiden zijn heel goed en lief en als je de knop om kunt zetten is dat voor jou natuurlijk hartstikke fijn! Maar ja zie de knop maar eens te vinden.

De een kan dat misschien de ander niet. Een kennis van mij zei ooit ik snap niet dat jij t volhoudt. Ze zei: ik moest bij de eerste maand al heel erg huilen met een negatieve test (de tweede ronde was wel zwanger). Ze vond dat ontzettend zwaar. Ik moet je zeggen dat ik dat op dat moment wel een beetje aansteleritus vond en naar mij toe ook kwetsend en naar andere vrouwen met vruchtbaarheidsproblemen, maar aan de andere kant haar gevoel mocht er ook zijn. Ik weet ook nog hoe intens het voelde in het begin.

Ik hoop op snel een positieve test voor jou!

Dus dikke knuffel!

Daantje17 vindt dit leuk.
  2. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meid, is je nod al aangebroken en heb je nog getest? X

3. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Wat een lief berichtje!!
    Doet me goed... dank je wel!

Helaas ongi toch aangekomen vandaag :(
    Op naar de volgende ronde....

4. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Helaas wel... op naar een nieuw ronde....

5. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Jammer Meis!

Daantje17 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina